Gå til innhold

Jeg og samboer har en diskusjon her. Når damer ser en neger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror de da at negerpikker er lange eller tenker de aller fleste ikke over dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kan vel bare svare for meg selv, og jeg tenker ikke på det;)

Skrevet

Jeg tenker ikke på det når jeg ser en svart mann, men jeg har hatt svarte kjærester og tror ikke på den stereotypien.

Skrevet

Tenker ikke på det.

Annonse

Skrevet

Når jeg møter en svart mann er jeg egentlig bare litt nervøs, tenker om han er en grei kar eller om han er den somalieren som overfaller og voldtar kvinner - kjenner en liten lettelse når det man "er utenfor" faresonen liksom..

Men så er jeg veldig skeptisk og smånervøs.. Liten mus i en altfor stor og skummel verden :)

Skrevet

Tenkt tilfelle : Hva om din nåværende kjære har vært sammen med en mørk mann De har barn sammen. Hva skal da mannen tenkte som da er en såkalt gjennomsnitt nordmann???

Ps ikke si at det er bare menn som tenker på størrelsen :-)

Skrevet

Jeg tenker vel ikke automatisk at pikken til menn med mørk hud er lang, men jeg tenker nesten alltid på hvordan pikken er når jeg ser en mann!

Skrevet

det var det jeg visste

ikke bare vi menn som tenker på pikken :-)

Skrevet

Jeg tenker utrolig sjelden på pikken når jeg ser en mann. Er da først og fremst mye annet som er interresant med menn.

Skrevet

Jeg trenger ikke se en neger for å tro at negre generelt har store..

Ja jeg tenker det om de. Men tenker ikke over det hveeer gang jeg ser en. Det er isåfall flere ganger daglig på en vanlig gåtur f.eks.. neineinei.. Men jeg vet at de har det, så er det i seksuell sammenheng, f.eks en fleip eller en som er litt sexy på tv e.l, da tenker jeg på det;)

Negre har 2-3 cm lenger i snitt enn hvite, og asiatere har 1-2 cm mindre enn hvite.

Skrevet

Hehe, ja, det gjør jeg faktisk!

Annonse

Skrevet

Flott å høre at noen er ærlige her

Med beste hilsen

JegErMann

Skrevet

haha, nei, det tenker iallefall ikke jeg over. Ser svarte folk hver dag.

Har da andre ting å tenke på. Hva jeg skal ha til middag, fks!

Skrevet

Tenker generelt ikke "pikk" når jeg ser en mann på gata, neger eller ikke neger.

Skrevet

Slettes ikke. Men jeg tanker stadig: STAKKAR når jeg ser norske jenter med asiatere, de har jo verdens minste pikker.

Eller, enda verre, når jeg ser asiatisk mann med negerdame.... Haha, du snakker om å operere i store saler med lite verktøy..

Skrevet

Jeg foreslår at du begynner å fylle hodet ditt med noe mer fornuftig.

Det må da være slitsomt og tomt å tenke sånne tanker hver gang du ser mennesker på gata? Litt lei til slutt?

Skrevet

Dette er en diskusjon..... ikke hva man event tenker på hele tiden

kjære deg :-)

Skrevet

Når jeg treffer en mann av en eller annen interesse for meg, så faller automatisk blikket mitt til hendene hans. De røper nemlig mye om størrelse og fasong på penis;) Dette har enda ikke slått feil, og jeg har ikke bare hatt 10-20 partnere. Det er en grunn til at jeg klarer å se fasongen på en erigrert penis uten å se selve penisen;)

Om mannen er svart eller hvit eller en annen farge, har liten betydning.

Nå kommer det helt sikkert en kommentar om at dette ikke stemmer, men det hjelper ikke. Hendene forteller mye, om ikke akkurat antall cm. Jeg skulle klart å forklare hvilken penis deres menn har, om jeg fikk se hendene hans;)

Skrevet

Må også innrømme at jeg reagerer på menn som har små sko...

Skrevet

Eksen hadde digre hender. Men den teorien din stemmer ikke på han.

Skrevet

Asiatiske sumobrytere. Forklar den, da. Haha

Skrevet

Min mann har brede hender med forholdsvis korte fingre. Hendene er rette og fine, ikke klumpete eller asymmetriske. Hvordan ser pikken hans ut, da?

Skrevet

Jeg må SE hendene selv, hjelper ikke med slike forklaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...