Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Bestilt graviditetstester fra dem. Sitter nå å håper de kommer i morgen, ellers blir det vel en tur på apoteket. Klarer jo ikke vente lenger, er sååå spent!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 de er veldig kjappe. brukte deres EL tester(sånne striper) i 1. og ble gravid:) tror det tok 2 dager fra jeg bestilte til pakken var fremme i oslo
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Har negativ erfaring med billigtestene jeg bestilte fra billige-tester.no da jeg tidligere i år hadde 3 pos. tester,CB var negativ og blodprøve hos legen viste at jeg ikke var gravid.
AO3 Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Det tork 2-3 dager før jeg fikk dem, og de viste riktig resultat for meg.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 testa positivt for en uke siden med de. For å være helt sikker kjøpte jeg også en clearblue da noen her inne sa den ikke funket på dem. Jeg var heldigvis ikke en av de. Kjøpte sånn 10 pakning, trodde vi skulle være prøvere en stund, men det klaffet på første forsøk denne gangen også. Så jeg har brukt 3-4 av de nå bare for å teste å se samme resultat gang på gang
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 glemte å skrive at det faktisk tok endel dager før jeg fikk dem. Men de fleste sier de har rask levering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå