Svale <3 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Hvor lang tid kan det gå mellom hver gang en baby(2mnd) bæsjer?? Her har det vært litt i bleia hele tiden, frem til det plutselig kom MASSE bæsj 2 morgener på rad.. Så ble det helt stopp. Det er 3-4 dager siden nå... Han promper masse, og det lukter ganske mye, noe det ikke har gjort tidligere.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Får han morsmelk eller erstatning? Det er helt vanlig at morsmelkbarn har et opphold i bæsjebleier, noengang på så mye som 14 dager. Men dersom du mistenker at han er hard i magen, så kan du ha i litt malt i en flaske(blande med vann eller melk), det skal nok få litt fortgang i systemet.
Svale <3 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Han får morsmelk.. Mente jeg hadde lest/hørt det var vanlig at det kunne gå en uke.. Men jeg aner jo ikke, siden jeg er førstegangs.. Huff.. 14 dager hørtes mye ut.. Får de ikke vondt i magen da?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Nei, tror ikke det. Kansje litt vondt? Aner ikke.. Min lille har alltid bæsjet flere ganger for dagen, så har aldri opplevd at det blir pause med bæsjebleier. Noen babyer er jo også rett og slett så glupsk at de trekker til seg så og si all melken sånn at det blir veeeeldig lite avføring, ergo de bæsjer kansje hver 14. dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå