Majablomst Skrevet 30. juli 2009 #1 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei sann. Jeg har prøvd å bli gravid i 2 år nå, og har hatt en jojo vekt som ikke ligner noen ting. Jeg veier nå ca 85 kilo. Og bør ligge på 67 ca. Jeg har PCO og går nå på pergotime for å få regelmessige eggløsninger. De siste 4 mndene har jeg lagt på meg ca 10 kilo, og legen min ved fertilitets klinikken sa at jeg burde gå ned i vekt uten å "SLANKE" meg. ALtså på en sunn måte som ikke skader en eventuell baby. Etter gjennomgang av kostholdet mitt, har jeg gjort noen forandringer men det viktikste er nok trimmen. Jeg trente mye før, men det har blitt lite de siste mndne. Så på`n igjen:) Er det noen andre der ute som kanskje trenger en treningsvenn? Til turgåing eller annen trening. Det hadde vært fint å hatt noen i samme båt, så kan vi motivere hverandre. Jeg ønsker å være aktiv igjennom et eventuelt svangerskap og selvfølgelig etterpå også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140445149-noen-fra-trondheim-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå