Gå til innhold

GRESSENKER, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen igjen av oss her? hvordan går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Eg e vanligvis gressenke, men nå har han eeendelig fått ferie!! :) så nå har eg i det minste en 4 ukers tid med han!! Whee!!

Håpa jo så klart at eg ikkje e inne på "bli gravid" lenger når han reise da, men....tvila litt på det egenltig..hehe. Så eg blir vel gressenke igjen om en måneds tid ja!

Skrevet

Hei Klar og Drømme stress-less :)

Så kjekt å se en GRESSENKE-tråd igjen da :) Lenge siden... Og det er vel kommet flere gressenker til siden sist vi hadde en tråd? (Etter hvert så ble alle gravide, det var kun jeg igjen som var prøver) ;)

Hvordan er det med deg, klar? :)

Skrevet

Jeg er også gressenke!! Men nå er det fire uker ferie for oss også, blir herlig :)

Skrevet

Hei ELisabeth, koselig å se deg! Håper du snart peller deg over i et annet forum!!! Hehe. Spennende at du holder på med ivf. føler du deg bra? Ja, jeg ser innimellom etter tråd for oss, men det er lenge siden. jeg har det bare fint, tenker å begynne å prøve snart igjen. men må først få ferdig studier og få meg en jobb.. det kan jo ta tid..

Skrevet

He, he.. Ja, blir nok veldig rart for meg å skulle "flytte" ;) Ja, har tatt spryter i to uker nå for å regulere ned min naturlige hormonproduksjon, så i morgen begynner jeg på hormoner i tillegg. Så blir det egguttak ca 12. august. :)

Kjekt at du begynner å tenke på å bli prøver igjen da :) Har du mye igjen av studiene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...