*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 noen igjen av oss her? hvordan går det?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Hei hei! Eg e vanligvis gressenke, men nå har han eeendelig fått ferie!! så nå har eg i det minste en 4 ukers tid med han!! Whee!! Håpa jo så klart at eg ikkje e inne på "bli gravid" lenger når han reise da, men....tvila litt på det egenltig..hehe. Så eg blir vel gressenke igjen om en måneds tid ja!
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Hei Klar og Drømme stress-less Så kjekt å se en GRESSENKE-tråd igjen da Lenge siden... Og det er vel kommet flere gressenker til siden sist vi hadde en tråd? (Etter hvert så ble alle gravide, det var kun jeg igjen som var prøver) Hvordan er det med deg, klar?
velsignet med to Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er også gressenke!! Men nå er det fire uker ferie for oss også, blir herlig
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2009 Hei ELisabeth, koselig å se deg! Håper du snart peller deg over i et annet forum!!! Hehe. Spennende at du holder på med ivf. føler du deg bra? Ja, jeg ser innimellom etter tråd for oss, men det er lenge siden. jeg har det bare fint, tenker å begynne å prøve snart igjen. men må først få ferdig studier og få meg en jobb.. det kan jo ta tid..
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 He, he.. Ja, blir nok veldig rart for meg å skulle "flytte" Ja, har tatt spryter i to uker nå for å regulere ned min naturlige hormonproduksjon, så i morgen begynner jeg på hormoner i tillegg. Så blir det egguttak ca 12. august. Kjekt at du begynner å tenke på å bli prøver igjen da Har du mye igjen av studiene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå