Gå til innhold

Julie er gravid!

coscos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har glemt å spørre hvordan det gikk på veiledningstimen din på mandag? Følte du at du fikk nok og god informasjon? Og, tok du blodprøver rett etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+ at du må fikse innboksen din for pm.... får ikke sendt deg pm , tror den er full :)

Gjest Julie er gravid!
Skrevet

Så hyggelig at du spør! Jeg synes det var en bra veiledningstime, fikk god og saklig informasjon. Jeg var også på Ullevål. Jeg og barnets far hadde bestemt oss for fostervannspøve på forhånd. Så jeg skrev under på det etter veiledningen. Dermed ble det ingen blodprøve etterpå. Jeg synes det har vært en vanskelig og tung beslutning å ta. Det er jo dessverre en liten risiko forbundet med det. Men velger å tenke positivt og tror at alt går bra. Når skal du til veiledning?

Gjest Julie er gravid!
Skrevet

Hei! Nå er innboksen fikset. Fint du sa ifra :-)

Skrevet

Godt å høre at timen var bra. Jeg har tenkt slik ( i hvertfall nå før jeg har vært der) at jeg skal ta duotest først, og avhengig av svar på denne, gå videre med fostervannsprøve. Jeg har veiledningstime 31. august, så det er en stund til.

Gjest Sensitiv er gravid!
Skrevet

Greit å ha tenkt litt på alternativene på forhånd. Selv om du får veileding og tar beslutningen etter det. Takk for råd under innlegget mitt om at det var fullt på RH. Jeg lar det innlegget bare "gå videre". Jeg får jo fødeplass et eller annet sted :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...