Lykkelig med Maiken Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Har vært igjennom første og mislykket forsøk, venter på mensen nr 2 og er gått 12 dager over.. tatt test og er ikke gravid. første mensen kom 4 dager etter... Er blitt satt opp på fryseforsøk i august på forventet mens, men den må nok utsettes, men regner med det går bra. Hormonene har jeg fått kjent skikkelig på kroppen etter forsøket, når det pågikk var eg bare trøtt, men no e kroppen oppblåst, legg på meg osv...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Kjedelig... Vet du når du hadde EL?
Klar for å bli mamma Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Tok faktiskt eggløsningstester for å følge med å lurer på om den slo ut to ganger, litt tilfeldig at jeg testet med en uke mellom testingen.. Sist den slo ut var for ca 3 uker siden.. Har også hatt eggløsningsslim over en lang periode litt til og fra.. Har fortsatt mensen smerter, humørsvinginger og er ikke gravid.. Men må vel bare vente å se om mensen kommer.. Er det noe jeg kan gjøre, min mann sier jeg må oppsøke lege, men de har sikkert ikke noe fornuftig svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå