Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Leser litt rundt og føler min spiser veldig mye hehe, Han før litt melk når han våkner ved 5-6 tiden Så er det full posjon grøt ved 10 tiden. Litt frukt ved 13 tiden Fullt middagsglass ved 15 tiden Full grøt ved 18 tiden Så melk til kvelds men ikke mer en 100 ml så får han mme igjen ved 24 tiden.. Er det mye??
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Syns ikkje det høyres mykje ut, er akkurat samme som min gutt spise:-) utenom dei 100ml med melk gutten din har til kvelds før han legger seg :-) han er 7,5 mnd :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Nope ;-) Gutten min spise : 04- Stor flaska velling (3 dl) 06- mme før første lur 8.30 - Stor porsjon grøt med frukt eller yoghurt 10- mme før andre lur 12 - Stor porsjon grøt eller brød med frukt til lunsj 13 - mme før liten powernap 16- 1 middagsglass + fruktmos eller yoghurt til dessert 18 - dobbel porsjon grøt med fruktmos 18.30 - mme før d e natt Får frukt til mellommåltid i tillegg ;-) Men så e gutten min veldig aktiv, så trenge masse mat, ellers hadde han vært tynn som en strek :-P
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2009 Så godt å høre hehe.. merker han drikker mye mindre mme nå som han får 2 x grøt og middag i løpet av dagen.. men han drikker litt vann da )
husmus &2 Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Sunnybeach, min HS ble helt hysterisk da jeg foreslo at jeg skulle gi han et tredje grøtmåltid. Jeg merker det på han at han kanskje trenger litt mer mat. Hva slags råd har du fått der? Jeg ser du gir han ganske mye grøt. Min kunne levd et langt og lykkelig liv på bare dette tror jeg. Han er snart 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå