Gå til innhold

Pusteproblemer i uke 32!!! :(

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jordmor skryter av det fine lave blodtrykket mitt. Det er jo veldifg bra at jeg ikke er i fare for å få svangerskapsforgiftning. Men disse blodtrykksfallene og pusteproblemene jeg får i kjølevannet av dette er helt grusome. Jeg har det så ofte og så lenge nå og må bare legge meg ned med hendene over hodet titt og ofte. Får litt klaus og panikk noen ganger jeg altså. Andre som sliter med pusteproblemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sliter også med å puste, og har gjort det en stund. Føler jeg ikke får trekt pusten helt ned. Skikkelig ekkelt!!

Men jeg har sliti med dette endel de siste åra. Kommer ofte når jeg stresser, og varer da gjerne i flere mnd. Får også en slik panikkfølelse når jeg ikke får nok luft, men prøver å sette meg eller legge meg ned, og tenke på at pusten skal nå dypt ned i magen, dette hjelper noen ganger. Har blitt veldig forsterket nå som det er så mye mindre plass pga babyen.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ja jeg for også panikkfølelse...Det er helt grusomt. Disse pusteproblemer syntes jeg faktisk er mer ille enn bekkenløsningen min. Og det sier litt syntes jeg, siden jeg er helt invalidisert av den...

Skrevet

Jeg hadde det slikt i uke 34 sist, det var utrolig kjedelig. Det gikk over etter at babyen kom lenger ned i bekkenet, da ble det lettere å puste. Jeg fikk også en panikkfølelse av det, veldig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...