Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ny her inne og engster meg til tider for spontan abort. Er 8+1 i dag, men føler meg ikke gravid. Har en del halsbrann, men det er også det eneste. Lurer på om noen kan forklare meg forskjellen på en SA og en MA. Vil man merke begge deler? Ved en SA får man blødning og embryoet støtes ut? Men hva med en MA? Jeg er nå redd for at jeg ikke lenger er gravid og går rundt med en såkalt MA.. Vil man merke dette på noen som helst måte?? Har ikke hatt blødninger eller smerter. Skal ikke til legen før slutten av august- altså en evighet..

klem glad og usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er helt vanlig å være litt bekymret. Jeg hadde en ma(missed abortion) i uke 10 i des 08. Gikk til ultralyd hos gynekologen min fordi jeg var bekymret. Hadde få svangerskapstegn, (hadde kun litt ømme pupper). Det viste seg da at det ikke var noe liv der inne. Det er ma. Det er ikke liv, men det kommer ikke noe ut umiddelbart. Så foretar man en utskraping på sykehuset. Sa (spontan abort) Da kommer det ut av seg selv. For å ikke skremme deg helt, min historie ender veldig godt, er nå 12 uker på vei. Har sett en sparkende livlig krabat, med bankende hjerte:-) og har ikke hatt noe "plager" i dette svangerskapet heller! Lykke til!!

Skrevet

takk for svar! Krysser fingrene for at det fortsatt skjer ting:) Lykke til du også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...