Gå til innhold

Fysisk etter en abort? Pleas Hjelp?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

sitter her ei uke etter en kirurgisk abort, første 2 dagene blødde jeg bitte litt., ingen smerter og de to neste dagene hadde utfloden blit helt hvit nå for 3 dager siden begynte jeg og blø.

'har tiltagende smerter i mage rygg,blør mere og føler meg helt elendig. kvalm, tatt av 2 kg siste 5 dagene. Er så usikker på egne symptomer er det infeksjon,psykisk,eller rester? noen med erfaring?

Hva gjør jeg? venter og ser det ann? Villikke ringe legen dersomdet skal være sånn!

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen jeg..

Tatta medesinsk abort i dag, og de ba i allfall meg og ringe så fort jeg merket jeg ble i dårligerer fom noen av dagene etter på enn det jeg har vært i dag...

Eller feber eller magesmerter eller noe..

Skader ikke og ta en telefon og høre hva de har og si..

Veldig dumt hvis det ligger igjen noe le no..

Lykke til.. 'klemmer'

Hei.

Jeg hadde det ganske likt som det etter min kirurgiske abort for ca 3 mnd siden. Blødde to dager, så ingenting, så blødde jeg mer, mer vondt i mage/rygg osv. Jeg ble veldig usikker og ringte til sykehuset der jeg tok abort og fikk snakke med en sykepleier. Hun sa at det var helt normalt at smertene og blødningene kom og gikk de første to ukene. Smertene henger ifølge det hun sa, sammen med hvor mye man blør. Men dersom du blir dårlig på annen måte, feks feber så kan det være infeksjon og da må du kontakte legen/sykehuset. Jeg hadde ikke noe feber.

Så dersom du har feber eller annet i tillegg til blødninger og "normale" smerter i magen så syns jeg du skal ringe til legen din eller der du tok aborten.

Håper det var litt til hjelp. Lykke til videre:-)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...