Gå til innhold

Gravid med nr. 2, gifter oss på lørdag, og har ett år igjen på skolen! hjelp

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, nå har vi klart det igjen...

fikk førstemann mens jeg studerte, han er nå 1,5 snart og jeg skulle begynne på siste året på skolen til høsten. Har nå tatt masse fag mens jeg var i permisjon, så vet hvor tøft det er.

Nå gifter vi oss oss på lørdag, og har NOK å tenke på, så fant vi ut idag at jeg itllegg er gravid igjen..

nå aner vi ikke hva vi skal gjøre, for jeg har veldig lyst å gjøre ferdig skolen, og ser for meg hvor tøft det blir å være gravid og ha en liten tass itillegg, og så skal jeg gjøre siste året på skolen.

Vi hadde tenkt å vente med å få nestemann til jeg var kommet meg ut i jobb, (jobber nå bare deltid i tillegg til studiene),

Men vi har også veldig lyst på en til nå, har selv sagt lenge nå at jeg var klar for nr 2, men huff, har da termin i april, midt i hovedoppgaven min...

noen som har noen tanker til et par med bryllupsnerver og baby i magen og i senga

Fortsetter under...

Gratulere med gifte mål og ny baby.

du har en ting å gjøre! nyt at du kan gi din lille gutt en søster eller bror.hovedoppgaven kan både leveres før under og etter. men baby kan man faktisk ikke alltid bestille. Du kommer aldri til og tilgi deg selv dersom du etter en abort faktisk ikke kan få flere unger. Du skal gifte deg med pappan og har en unge fra før. Nei gled deg og nyt tanken på å bli en kjærne familie!!!

Eg tenkte som deg... og valgte abort. Men min baby var kun 5 mnd då eg vart gravid igjen..

Ordet anger har fått ei heilt ny meining!! Om du ønsker deg fleire barn og det berre er timinga som er dårlig ,er rådet mitt; behold barnet og gled deg over graviditeten. Alt ant kan venta :)

Ein abort er ei stor psykisk påkjenning. Eg blir hvertfall aldri ferdig med den mentalt. Tenker på hendelsen KVAR dag. Og om eg fekk velga om igjen, hadde magen min vore ganske stor no.

Tenk deg godt om! Lykke til, uansett valg :)

Dere er jo to om det, og dere har kanskje barnehage også. Jeg ser ikke helt hva som blir veldig tøft med dette annet enn hvis du blir syk når du er gravid. Beholder du skal du jo gå gravid, og det blir vel ikke det samme som å ta fag i permisjonen. Økonmisk går det jo greit også. Du sier jo selv at du er klar og at du ha lyst på baby. Er vel bedre å få den nå enn seinere, du vet jo ikke om du får fulltidsjobb senere. Og du kan jo bruke 2 år i stedet for 1 år på hovedoppgaven din siden du uansett skal ta permisjon, så det blir strengt tatt mindre stress.

Nå er du vel gift, gratulerer!

• 1 måned senere...

ja nå er jeg gift og har en baby i magen.

vi har barnehageplass til gutten vår, men det er tøft å gå gravid, gå på skole, jobbe og ha en liten villbass.

grunnen til at jeg vet/visste det ville bli tøft er at jeg har tross alt gått gravid en gang tidligere mens jeg gikk på skolen, og det var tøft fordi jeg var mye syk. har tøffe svangerskap og det ser ikke ut til å bli noe bedre denne gangen. er allerede sykemeldt fra jobb, og kommer meg ikke på skolen, så prøver å henge med fra sofaen og pcen.

får levere hovedoppgaven til jul så dersom jeg klarer å fullføre dette semesteret, er planen å være ferdig til jul neste år. Håper jeg..

har enda ikke gått helt opp for oss at vi skal ha en til, selv om vi har vært på ul og alt.. merkelig dette her.

Vil bare ønske deg lykke til med graviditeten! Er redd selv mht at jeg kanskje er gravid nå. Jobber til vanlig, skole i helgene og liten villbasse på snart 1 år. Det kan være tøft. Mitt beste råd er å ta en dag av gangen.

Antar du ikke er så veldig gammel, og da kan vi jo glede oss over at vi er unge og fortsatt har god tid på å ta skole og få jobb.

Håper du klarer å glede deg masse over barnet i magen uansett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...