lille_luna Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Jeg lurer på om du kan se noe kjønn på lille micro jeg bærer i magen?
☆lieela Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Heeeei, du! Hmm...begynner å lure på om det ikke er en jente til, tenkte først gutt-men så kom den andre tanken ; ) Jeg surrer litt med kjønn her i dag føler jeg, kan godt kikke igjen senere!
lille_luna Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 *nuss på kinnet* Takk for at du tar deg tid. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er lettere forvirret. Den ene dagen tror jeg jente, for så å tro gutt dagen etter ;-) Får jo uansett vite det i des
☆lieela Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Kanskje derfor jeg surret litt da? Jeg kan ta å se litt på deg senere igjen jeg, Har du spurt noen flere her inne da? Fikk en sprø tanke nå; To jenter og en gutt tilsammen..hmm, mulig jeg ikke er helt våken enda-har hatt barnefri i natt og har sovet altfor lenge denne morgenen, ødelegger hele systemet og man blir liksom aldri helt våken ;p
lille_luna Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg har spurt flere her inne, og alle har vel svart gutt ;-) Du snakket en gang om at du så meg få et barn nå, men at du også så en attpåklatt om noen år
lille_luna Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2009 + at jeg har ei jente fra før av ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå