Gå til innhold

Er det mulig??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8+3 i dag med barn nr3 og det ganske tett,er det virkelig mulig jeg kan ha bynt å få mage? Fikk nemelig ? i dag om jeg er gravid igjenn...jeg har jo noen kg + men likevel???Noen som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller??!!! Gud,feitere enn jeg trur jeg da;-) haha

Skrevet

Haha.. Er nok ikke bare deg nei. :-)

Magen min er tydelig større enn den vanligvis er. Jeg er slank i utgangspunktet, så det synes veldig godt med enkelte klær. Tror jeg må innføre hip hop-stilen en liten stund fremover. Jeg er snart 10 uker på vei, men har hatt sånn mage siden uke 8. :-)

Skrevet

Hei Ate!

Jeg har også tredjemann ombord. Da jeg var åtte uker på vei var det kun joggebukser og bukser med strikk i livet som passet rundt min mage. Er nå snart 11 uker og kan fint kle meg i mammaklærne fra sistemann som jeg brukte da jeg var høygravid.............. Kroppen vet sin jobb og gjør seg klar for det lille underet:) Litt vanskelig å skjule det med tredjemann for meg ihvertfall:)

Skrevet

jeg er 5+2 og ser utrulig feit ut... har noen kilo i plus men det ser ikke bedre ut med all den lufta under som ingen andre enn meg vet om:) jeg har like stor mage nå som ca i uke 25me snuppa... kunne ikke se jeg var skikkelig gravid før i uke 20 med jenta.... dette blir andre boller, bokstavelig talt...hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...