A1exandra89 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Hjelper det i det hele tatt eller er det bare myte? noen leger sier at det er no hormoner i sæden som fremkaller rier, og noen sier det ikke hjelper?! burde man prøve hvis man vil få det igang? erfaringer noen?
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jordmor fortalte meg at det var hormon fra sædcella som satte fødseli gang, og at dette var vitenskaplig bevist. Legen min fortalte at når en penis romsterer inni vagina kan dette stimulere mormunnen til å sette i gang modning og rier. Jeg leste et annet sted at muskelsammentrekkningene i en orgasme kan sette i gang fødselen Du ble kanskje ikke så mye klokere, siden det var 3 ulike forklaringer. Jeg vet ikke om det har store virkningen, men en ting er sikkert, det skader vertfall ikke. Her hos meg er sexlysten på BUNN, og hele samleiet gjør faktisk litt vondt. Men jeg vil ha babyen ut, og har derfor sex daglig
A1exandra89 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 Jo det hjalp faktisk litt! nå har jeg litt håp! ja jeg har ikke vært særlig motivert, men nå vil jeg veldig at noe skjer snart! er veldig klar for å være oppe om nettene ikke for å tisse med for å amme heller:P savner henne i magen sånn! så derfor har jeg sagt til samboer at ikveld skal han få viljen sin og vi skal prøve:P Har du følt noe virkning da? holdt på lenge?
25 år gammel mamma Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Det er faktisk sånn at alle de tre forklaringene kan sette igang en fødsel.. Hormonet som er i sæden er det samme som man produserer under fødsel så det stemmer det også, JM og lege har sagt til meg hverfall at alle disse tre forklaringene kan sette igang hvis man er moden for fødsel.
A1exandra89 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 okay så dette kan hjelpe hvis man er moden altså? og moden vet man jo vel egentlig ikke om man er så man får vel bare prøve da?
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Sexen bli vondere og vondere for hver gang. Vet ikke hvorfor, men jeg liker og tro at det er mormunnen som tøyes og bøyes Ellers så står det jo på BIM sin tekst i uke 34 at vibrerande sexleketøy i skjeden kan sette i gang fødsel Prøv det!
25 år gammel mamma Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Trur det er noe man bare må prøve å se hva som skjer
A1exandra89 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 ja hvorfor blir den vondere og vondere? men det er absolutt ikke farlig? jeg tenker siden jordmor sier at hun ligger veldig langt ned med hodet, kan ikke han treffe henne da? og tenk hvis vannet går samtidig! hoff, skal ikke tenke slik:P
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Sex er ikke noe problem så lenge ikke vannet har gått. Penis kan ikke nå inn i livmoren til barnet. Men dere skal jo ikke utføre samleie visst dette føles unaturlig for deg eller din partner
A1exandra89 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2009 er mere redd for det skal være farlig elns, hvis det blir vondt så får man heller bare avbryte:)
Nangiliama Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 For at man skal få i seg nok av stoffet i sædvesken til at det skal kunne ha effekt må man ha samleie morgen og kveld i minst tre dager på rad har jeg fått forklart av jordmor:)
septbaby09 Skrevet 30. juli 2009 #12 Skrevet 30. juli 2009 skrev dette til en annen her om dagen. Jeg leste i en brosjyre fra JM at i sæd er det prostalginer, det samme man får på sykehuset om man blir satt igang der. Videre sto det at sex dermed kan ha effekt, og at livmortappen burde bades(hehe) i sæd... helt seriøst, det sto faktisk det... så bare å kjøre på haha
olle-bolle Skrevet 30. juli 2009 #13 Skrevet 30. juli 2009 Begge barna våre har kommet dagen etter sex. Førstemann kom to uker før termin(!) og andremann kom akkurat på dagen. Men aldri godt å si hva som er hva...
Gunner Skrevet 30. juli 2009 #14 Skrevet 30. juli 2009 Funket ikke på ei venninne av meg. Men det funket på ei venninne av søster'n. De hadde ikke hatt sex på utrolig lang tid, og 10 min etterpå, hadde hun rier. ;-)
C-stine Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 Vi prøvde sist, et par dager før termin... Det førte til en natt med maaaange kynnere og lite søvn. Prinsen kom 8 dager etter termin, så det funket overhodet ikke... Men er du moden kan det jo funke! Kos dere og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå