Gå til innhold

Hjulvalg til Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen annen forskjell enn det estetisk på hjul 50 og hjul 60?

Skal velge meg hjul på Lilleprinsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg 60 hjulene, de er MYE bedre enn 50 hjulene.

Skrevet

Takk for svar, kan du si noe om HVA som gjør dem bedre?

Skrevet

Jeg syns nemlig 50-hjulene er penest, men det er jo ikke det viktigste. Men HVORFOR er 60-hjulene SÅ mye bedre?

Skrevet

Går det an å bytte hjul på den vogna nå??? Gikk ikke for ett år siden når vi kjøpte den =)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket hjul som heter hva, men de litt buede hjulene er MYE bedre enn de som er rette. (om du skjønner hva jeg mener)

Skrevet

Hei!

Vi har bestilt denne vognen hos lilleprinsen og venter på at hun skal få inn 60-hjulene:) De er best på norske forhold. Mer demping pga luftspalter i hjulene. 50-hjulene er bredere og uten luftspalter. Lilleprinsen anbefalte 60 hjulene:) Og det gjør alle:)

Skrevet

De er bedre for de er smalere, det blir mye bedre demping i vognen med de, det fester seg ikke på langt nær seg så mye grus i dekkene som det gjør på 50 hjulene. Og jeg syns faktisk og at vogna er penere med 60 hjul.

Skrevet

og ikke minst de bråker ikke like mye som 50 hjulene.

Skrevet

Og har man en norsk 08 vogn med 50 hjul, kan man ikke bytte til 60 09 hjul. Da funker ikke fotbremsen.

Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Da blir det 60-hjul på meg også:-)

Skrevet

Har en Spirit 07 modell med 50-hjulene. Går de ann å bytte disse i nye dekk? Ser på Lilleprinsen står det bare nye hjul til Mistral`en. Eventuelt tips til hvordan få ut sand og grus som er komt inn i hjulene og som bråker veldig når en triller:( Ellers er Spiriten en suuper vogn!!

Skrevet

Når man bestiller s3 på Lilleprinsen skal man iallefall velge enten 50- eller 60-hjul. (kan fortsatt ikke bruke lufthjul som på Mistralen). Spør Lileprinsen, da vel. (Det gjorde jeg og fikk raskere svar der enn her..:-)

Skrevet

Hvor har du det fra? Har akkurat fått nye 60-hjul til min 07-modell, men ikke fått hentet de på Barnas Hus enda. Fikk ikke beskjed om at de ikke passet på eldre modeller enn 09, jeg trodde kun det var forskjell i designet...

Skrevet

Luripus; jeg har prøvd selv. Var så fornøyd helt til jegskulle sett fra meg vognen å sette på fotbremsen og den funket ikke gitt....så fikk levert tilbake hjulene da. De sa først at det var håndbremsen som ikke ville funke, men den funket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...