mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Google er en fin ting:-)) Kom nå og sett deg Eller kom og legg deg Kom la meg få føle deg igjen Kom nå og hold meg Bare hold litt rundt meg Kan vi si vi starter herfra, min venn Vi har vært ute i universet Som to satelitter på hver vår vei Men heldigvis så har vi landa Og du rett i nærheten av meg Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg Så sett deg ned, det er jo rett før vi er der Som to stifinnere på rett vei Ja, vi har jo hverandre Det er ingen andre Og det vi drømte om, det er det som skulle til Det er ingen som diskuterer Ingen som utleverer Hverandre, og aller minst seg sjøl Vi er erfaringene rikere Og gjelda er sanert for en stund Men likegyldig hva jeg sier Så er det bare ord som kommer ut av min munn Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg Så sett deg ned, det er jo rett før vi er der Som to stifinnere på rett vei Vi er erfaringene rikere Og gjelda er sanert for en stund Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg Så sett deg ned, er jo rett før vi er der Som to stifinnere på rett vei Vi har bruk for en kjærste Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg Sett deg ned, er jo rett før vi er der Som to stifinnere på rett vei
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Åååå! Det tenkte jeg ikke på.Trodde ikke det gikk an å google sangtekster jeg,hehe.. Tuuuusen takk:)).Jeg sitter og hører på den sangen om igjen og om igjen..Den er bare sååå fin:).Den minner meg sånn om sambo,sukk.savner han slik,han er vekk i flere uker:(.Sukk..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Bare skrive navn på teksten og lyricks bak, vips så har du teksten:-) Noen ganger må du bruke artistnavn også.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Men nå skrives ikke lyrics med K, så om du skriver LYRICS da funker det:-)
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Lyrics? Han som har laget sangen? Hva om jeg ikke vet det? Hva om det er noen andre enn han som synger?? Kan man da bare skrive navn på sangen og Artistnavn?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Når jeg googlet denne skrev jeg: sånne som oss lyrics. Lyrics er jo tekst. Noen ganger kan man få opp flere som har samme navn på sangen og da er det mulig man må kunne artistnavnet. Det lar seg gjøre å google et refreng eller et vers, og da er det store muligheter for at riktig sang dukker opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå