Gå til innhold

Emmaljunga city cross - ubrukelige seler?

Anbefalte innlegg

Vi har tatt i bruk sportsvogna, men må si jeg er litt misfornøyd med de selene? De starter jo så høyt oppe på seteryggen, og det er ingen justeringsmuligheter på denne høyden... Ungen blir jo liksom hengende med hodet mellom selene. Det ser langt fra komfortabelt ut, og det virker ikke som han trives der heller. Noen tips? Han siger liksom ned, slik at han sitter mot den delen av selen som kommer opp mellom beina, og den er jo ganske langt fram.

Fortsetter under...

kan du ikke stramme den selen melleom beina hans sånn at det blir bedre?også kanskje de ved sidene?jenta mi sitter kjempefint i den sportsdelen når hun har selene på seg men jeg er enig i at de skulle vert lenger nede eller at du hadde mulighet for og justere dem iforskjellige høyder.har merket at selene er litt i veien når hun skal ligge og sove for da kommer jo de selene over hodet hennes nesten på en måte men jeg har lagt en pute i vogna så da ble det bedre.

På vår vogn går det i hvert fall ikke an å stramme den selen som går mellom beina hans. Det vi har gjort til nå er å rulle sammen et teppe og legge det mellom han og selen som går mellom beina, slik at han får litt støtte fra det. Men så er det jo i tillegg de selene som kommer så godt som oppå kinnene hans. Trodde det var meninga de skulle sitte på skuldrene liksom... hm...

hm det var merkelig at det ikke gikk an og stramme de selene på vognen din.jeg trodde alle sportsdelene var så og si like.nå er det jo snart tid for vinterposen også i vognen så det kan jo være at det hjelper så han kan sitte bedre.den tar jo litt plass:) du kan jo også legge en pute oppi så han kan sitte på så er det enkelt og ta den vekk når han skal sove :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...