Mamma og juligutt Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Torsdag 16 juli, 10 dager over termin kom endelig lille gutten vår til verden. Jeg våknet kl 10.00 av menssmerter i mage og rygg, og en del blod i trusen. Pga alt blodet reiste vi inn på storken, men ble sendt hjem igjen. Vel hjemme igjen i 12 tiden begynte riene. De økte i styrke og varighet og kom tettere og tettere. Jeg nektet allikevel å reise inn igjen fordi jeg ikke visste hvor vondt det skulle være, og var redd for å bli sendt hjem igjen. Men samboer insisterte, og da vi kom på storken igjen 16.45 var det 5 cm åpning. Gjett om jeg var lettet! Klokken 21.08 var Liam endelig ute, 49cm og 3190g. Så det var en relativt kjapp drømmefødsel, og nå koser vi oss hjemme alle mann! Lykke til alle sammen! (Jeg fikk akupunktur som smertelindrende, men det hadde null effekt på meg, noen med andre erfaringer der?)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Fikk forresten også akunpunktur ved forrige fødsel, på Føden på KK faktisk. Ingen effekt her heller.
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer så mye! Kose dere videre! Liker navnet dere har valgt forresten
JenteOgGutterMamma! Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Gratulere så masse med gutten! :-) Kos dere masse i tiden fremover! :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer så mye! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå