Gå til innhold

Jernmangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Noen som vet om det har noen innvirkning på det å bli gravid? Ligger altfor lavt på jern i blodet, og litt lav blodprosent. ( Blør mye under menstruasjonen! ) Kan det gjøre det vanskeligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg spurt legen..

Men slik jeg har forstått det så skal det ikke ha så mye å si om kroppen er litt i ubalanse,men jeg tror nok det er lurt å finne ut av jernlagrene i blodet hvis de er altfor lav. Går jo an å gå til lege for å jevlig kontrollere dette :) Jeg har vært litt plaget med dette,men nå ser det ut til at det har stabilisert seg selv. Legen vet at jeg skal i gang med prøvingen og alt hun har sagt i den forbindelse er at det er en fordel at jernlagrene ligger på normalnivå.

Uansett vet legen dette best:)

Skrevet

Takk for svar:) Vet at det ligger for lavt og har begynt på jerntabletter nå. Jeg kan jo bare spør legen. Men tenkte vente til neste sjekk om en mnd ca. Da skal det sjekkes igjen. Og har forhåpentligvis steget litt til da:)

Skrevet

Det har det helt sikkert :) Jeg gikk på tabellet kur i 3 mnd...hadde kjempelave verdier 0.02 sa legen :S men de er heldigis oppe på normalt nivå nå:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...