Gå til innhold

termin i dag...flere som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å fremdeles ingen tegn til noe som helst =( var det jeg sa...at jeg trodde jeg komme til å gå over...liker ikke tanken på å gå over...vil han skal komme NÅÅÅÅÅÅÅ :) hehe...hadde vi bare fått bestemt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hadde vi bare fått bestem selg:p hehe=) hadde termin igår jeg da!! har prøvd d meste for å få fart på saker å ting..men ingenting som skjer! har prøvd litt brystvortestimulering idag da! har hatt endel sterke kynnere siden da!!.. kjenner noe tak i ryggen, men de kommer ikk å går, er der liksom hele tiden!! meen får håpe det er noe på gang her snart!!

lykke til:) håpe vi slipper å gå så lang tid over!

Skrevet

ååå spennende :) det skal jeg også prøve, altså stimulering:)

masse lykke til. artig vis vi kan holde hverandre oppdatert da:) er det din første?

Skrevet

jaa. d e spennende! går bare å vente på å kjenn nå meir nu!:P

må ta bare en haltime om gangen morgen å kveld sto d en plass på nette for å unnga stormrier:p åsså legg på varmeklut i 20 min etter stimuleringa:p verd å prøve:)

ja, det er min første!:) så er veldi spent:)

Skrevet

ja det er spennende:) okei, har stimulerte en stund nå..noe som endte i vonde kynnere =P si velkommen til smertene...hehe.

Skrevet

jaa:) hihi!! lykke te!=) hold mæ oppdatert!=)

Skrevet

er du trønder?? æ å:) hehe

Skrevet

e nok trønder ja:) fra du da?

Skrevet

liten time sør får trondheim:) du da? ska du på st. olav kanskje?

Skrevet

stjørdaln! Skal på Levanger!

Skrevet

Har også termin i dag! Trodde hele greia var i gang i går, med sterke mensmurringer og rier. Meen så stoppa det hele opp, riene var bare uregelmessige og etter klokka 6 i natt har jeg ikke kjent en kynner en gang! Litt kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...