Uro4 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Er dette for sterkt for babyen..? Noen med erfaring? Mener da krydderet.. Tenkte i såfall å droppe sausen.
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har spist taco mange ganger i de månedene jeg har ammet. Babyen min har ikke reagert. Jeg var bare litt forsiktig med løken i begynnelsen. Vi bruker ofte purre i stede for løk, den er litt mildere. Og det vel selve kryddermixen i kjøttet som er sterkest. Her har det i allefall ikke vært noe problem:) Kan hende du rett og slett må prøve for å se reaksjonen :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Jeg spiste alt mulig rart da jeg ammet, bl.a sterkt krydret thai-mat, og jenta mi reagerte ihvertfall ikke på det:)
Ceci med snuppe Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 taco gikk greit - det var salsa'en som skapte problemet siden det er løk i den!
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har også spist masse taco mens jeg har ammet. Helt helt i begynnelsen var jeg forsiktig med løk og salsa, men nå spiser jeg som vanlig. Kan egentlig ikke huske noe snuppa har reagert veldig på... jo... lutefisk;) Men det er vel ikke så aktuelt i disse dager;)
Trollemor75 Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Er selv hekta på det meste av sterkt mat, untatt taco , og har aldri merket reaksjoner. Det finnes barn som reagerer, men langt fra alle. Men om du sjeldent spiser noe krydret, kan det hende han synes det smaker litt rart.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Mmm, taco spiste jeg myyye av. Jeg merket iallefall ingen reaksjon hos min lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå