sommerbaby! Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 på eggløsningstesten i dag, så å si like sterke. men kontrollstreken er tykkere enn teststreken, er den positiv eller ikke da? i går var streken ganske sterk og, men sterkere nå. tidligere har jeg fått bare veldig svake streker. er på dag 16 i syklusen, forrige syklus lå på 36. fant da ikke el.r hadde vært så kjekt å kunne funnet el, er i vår 3pp nå. alt er bare blitt tull etter 2mndr pillebruk... noen med noen synspunkter?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 hopp i bingen og test igjen i mårra.. Om ikkje den kan kalles positiv i dag, så virke det jo som om det e rett rundt hjørnet da...og det e dagene før el som telle!!
Snupi27 Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 samme som min test det. i går var streken der men svak så den var ikke positiv. i dag er den sterkere men tynnere enn den andre streken så jeg lurer egentlig på det samme som deg!=)
sommerbaby! Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 hehe, ikke godt å vite nei. ettersom strekene er sterkere i går, må det være noe på gang.. jeg håper virkelig at det stemmer, da får jeg isåfall en syklus på 30 dager.. noen andre som har opplevd dette?
sommerbaby! Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2009 tok en test til nå, klart negativ.. har jeg gått glipp av el da eller?
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 hopp i køya!!!!! E.l skjer ikke før 1-2 døgn etter positiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå