bebis *aug09*juni12* Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 vært hjemme nå i snart 3 uker, og nå kjeder jeg meg så at bare tanken på 3 uker (kanskje 5.....) til gjør meg bare mer rastløs.. har allerede nesten vaska ned hele huset. hehe. noen forslag til noe som går ann å finne på den siste tida??
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Ja, det har jeg siden jeg har mange ukers erfaring med å å fly på veggen nå Last ned dårlige romantiske komedier eller andre filmer. Les lettleste bøker. Gå en tur hver dag om du orker. Sov når du vil. Bruk alt du har av venninner til kafe og slikt, men spre de litt uover i ukene slik at ikke alt skjer samme dagen. Annenhver dag er smart for å unngå overdreven kjedsomhet.
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Jeg vet hva du mener. Det er kjedlig! Jeg har kjøpt meg Ally McBeal, Heroes, Lost og Skjergårdsdoktoren dvd-bokser Koser meg med de og masse frukt hele dagen. Er det fint vær spaserer jeg en tur. Jeg baker pizzasnurrer,, pizza, boller og skjokoladekake til å ha i frysen til barseltiden
bebis *aug09*juni12* Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 føler meg så daff når jeg bare ligger å ser på tv hele dagen.. hehe. men deilig også da.. kanskje litt baking hadde vært tingen.. kjekt med boller og ting i frysa til besøk som kommer..
?en til? Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 har hatt fire uker ferie nå, derav to alene, så jeg har brukt tiden til å få unna siste innkjøpene, og sydd to mei taier av ulike oppskrifter, vasket og kjøpt x box med spill:p
s82 Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg og holder på å bli gal. har vært hjemme i 5-6 uker nå, mange bra tips da, men det blir nesten dyrt å gå hjemme. alle filmene og slikt.. unødvendig shopping og cafe besøk, men noe må man jo gjøre..
babyloveyou Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Har og vært hjemme nesten hele svangerskapet...siden desember...så nå begynner det å bli litt kjedelig ja... klar for baby!
bebis *aug09*juni12* Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2009 har jo faktisk både xbox og play station her.. får ty til de i morra.. blei litt kakebaking idag, mmmm... deilig karamell kake.. (som egentlig ikke smakte så mye karamell, men god var den) hehe.
gutt06&09 Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Gå til frisøren! Lakke neglene. Kjøp noe fint du kan glede deg til når bebisen er ute. Kanskje hudpleie? Noe bare for deg, det kommer en tid nå hvor man setter seg selv i 2. eller 4. rekke. Fotpleie? Bake er topp! Brød, rundstykker og kaker i fryseren. Plukke bær. Lage syltetøy? Flink til å strikke/hekle? Har superenkle oppskrifter på f.x nøstebarn, har du virkelig ikke troen på deg selv er babyteppe i ull/silkegarn tingen! Bare rett fram hele tiden, tynt garn på stoore pinner, uansett resultat blir teppet mykt og kosete:) Sortere/printe ut bilder. Lage fotoalbum! Jeg var flink de første ukene, men nå har jeg bare bunker av bilder:-/ Lete fram gamle og nye slagere på Spotify. TV-serier er helt topp, mannen min er en kløpper til å laste ned så det trenger ikke koste en formue, ellers er det jo sånt man kan låne av andre. Sette deg på kafé og lese avisa. Gå på en bra utstilling. Igjen-- bruk tid på deg selv!! Lange morgener på badet med hårkur og maskara. Kanskje en telefon til en gammel tante eller noen du ikke har snakket med på lenge? Skrive brev! Det er det jo ingen som gjør lengre. Skriv et fint brev til den lille i magen. Gjør noe fint for partneren din, invitere på middag ute eller en lunsj i arbeidstiden? Hvis du har barn fra før er det en fin ting og gjøre noe med "en og en":) Biblioteket! Man kan låne filmer/dokumentarer også. Gjerne litt gamle. Nå er det noen som vil ha med meg på å bygge en brannbil så jeg rekker ikke mere i farta!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Har vært sykemeld en del mnder og føler jeg begynner å bli litt smårar og giddesløs no på slutten. hehe... Gleder meg til å komme meg ut i jobb etter mammapermisjonen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå