Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Det ligg allerede ei madrass oppi vår nyinnkjøpte maxi cosi mura-vogn, med avtagbart trekk og greier. Den er ganske tynn, men det skal vel være slik til dei små lette babyane? Treng vi kjøpe noko ekstra i tillegg til denne? tenker ei tynn overmadrass kan være greit, i tilfelle søl og slikt (lettare å vaske), og så laken. Og pose. Treng ikkje noko meir madrass i tillegg til det nei?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg gjorde ikke det med forrige og gjør det ikke nå heller.
Tøssa Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 har ingen planer om å gjøre det, madrassen går fint i maskina, dethar jeg allerede prøvd
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 vil tro du ikke trenger det med overmadrass og sånt nei:) men jeg hadde to madrasser og to smådyner sist, og det var veldig praktisk..! hadde ett sett i vogna, og ett i kurven, og ble det gulping e.l. i en av tingene, var det ingen krise, for da hadde jeg alt noe å bruke mens det ene settet var til vask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå