hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 neste uke drar vi på ferie til Lysekil og hvis ikke været blir bra, trenger vi noe å gjøre. Noen som har noe tips til hva man kan finne på med ei jente på 2 år. Prøver å google, men finner så lite
*Smiley* Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Vi var ved Strømstad.Dere kan reise en dag til Liseberg feks? Tar 1 og 15 min fra Strømstad ca:) Eller så var vi mye ute å lekte på stedet vi var.
Mamma'n til Thias Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Liseberg er ikke så langt unna... ellers er er det jo et relativt stort kjøpesenter (Torp) som man kan traske på en regnværsdag... Vi tok turen til Borås og dyreparken der - men det blir kanskje litt langt for vesla? (ca 30 min fra Gøteborg) Minstemann hos oss elsket dyreparken, selv om det øste ned mens vi var der. Det er en "ren" dyrepark uten mye annet - vi var iallefall veldig fornøyde.
nawi Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Nordens ark. Kjempestor dyrepark ligger like ved Lysekil.
tomat15 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 I lysekil ligger havets hus som er et akvarium. Var der med 3 åringen som synes det var fantastisk. I lysekil er det også et lite tog som var veldig spennende og moro å kjøre. Ellers var det en veldig fin lekeplass i parken ved markedsgaten. Var også masse fine båter og mye spennende å se på. Vi ble også anbefalt å dra til Nordens Ark, men var der bare en dag, så hadde ikke tid.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Nettopp kommet hjem fra en tur til Nordens ark, som er å anbefale =) Skulle egentlig vært i Havets hus også, men vi rakk ikke!
Karabimbi Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Hei. Kommer akkurat hjem fra ferie i dette området med en 2åring og en på 5 og et halvt. Vi besøkte også Nordens Ark (dyrepark) ikke så langt fra Lysekil og Havets Hus i Lysekil. Kjempefint for de små. Var også en tur i Uddevalla. Der var det et lite Tivoli like ved bussstasjonen. Enkelt og finne frem. Min lille jente på 2 syns det var kjempegøy å kjøre karusell. Det skal visst være en koselig gård i Uddevalla også der man kan se på geiter, griser, ponnier og ol. Vi kom oss aldri dit. Når det gjelder shopping vil jeg ikke anbefale Torp kjøpesenter. Trist sted med lite utvalg. Mye koseligere å gå rundt i Uddevalla som jo er like ved. Her er utvalget bedre og omgivelsene er mye koseligere. Man kan også ta båter fra Uddevalla ut til forskjellige øyer og badesteder. Håper dere får en fin tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå