Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #26 Skrevet 30. juli 2009 1000takk for det laaange svare ditt anonym 13.33 satt veldig pris på det, og på alle andres svar sefølgelig HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 daddy er fortsatt ei jente som later som hun er mann på bim.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #28 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har aldri hatt verdens høyeste selvtillit men jeg bekymmrer meg ikke for om mannen min kikker på disse lettkledde damene rundt oss om det er tv eller stranda. Jeg kikker jo på mannfolk jeg også men det betyr jo ikke at jeg vil ha de og ikke han. Jeg kan syntes en filmsjerne elelr noe er dødskjekk, men det er mannen min jeg elsker og vil dele livet med. Og jeg stoler på at det er slik han føler om meg også. Det kan være vanskelig å ta til seg komplimenter merker jeg for jeg ikke ser meg slik han gjør. Men etter noen år har jeg insett at det er slik han faktisk ser meg selv om jeg ikke gjør det :-)
Daddy-Oh Skrevet 30. juli 2009 #29 Skrevet 30. juli 2009 til 13:49 1) HVORFOR er det så usannsynlig at det faktisk er en mann her inne? 2) HVILKEN interesse skulle jeg ha for å utgi meg for ei jente? 3) HVEM er DU da som alltid skriver dette? 4) HAR ikke vi menn lov til å være her inne mener du?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #30 Skrevet 30. juli 2009 Jeg synes det er oppmuntrende å vite at mannen har så god smak jeg da..Også valgt han meg,- så det må bety at jeg ikke er så verst ) Men nå er vi "gamle" godt over 30 begge to, så vi har en trygghet i forholdet noen kanskje mangler..11 år har vi vært sammen også, og to barn..Vi har mao overlevd husbygging og som sagt,- to småbarnsperioder... Men noe annet var at vi fra starten av,- begge to, var "enig" i at man skulle lytte til den andre om den synes man gikk for langt i flørting, kontakt med ekser, venner av motsatt kjønn osv...Vi har hatt flere samtaler om dette, og er også enige i at om en gjør noe den andre tar som utroskap er det slutt... Og vi gjør det så enkelt osm at jeg gjør ikke noe jeg ikke vil mannen skal gjøre og motsatt..Da kan man ikke gjøre feil ) Å se på pene mennesker, uansett kjønn, er jo behagelig for øyet også...og så lenge det ikke frarøver partner for tid eller oppmerksomhet må den andre nyte så lenge han/hun vil....Vi vet jo hvor vi har hverandre så hvor skadelig kan det være??
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #31 Skrevet 30. juli 2009 1Det er ikke usannsynlig at menn er her inne. Men måten du skriver på lyser dame som vil kødde litt. 2Utgi deg for ei jente? Busted;) Men for å være gutt hadde vært: Krydder i hverdagen, lage litt oppstyr, føle du skiller deg ut. 3Jeg har ikke skrevet det før, men jeg er iallefall en jente, kan jeg avsløre. 4Dere har lov i massevis. Har aldri nekta noen, jeg. Men ser man på dine innlegg og hva du skriver til visse jenter, om du er gutt, får meg til å synes veldig synd på den uvitende dama di.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #32 Skrevet 30. juli 2009 Du skriver som ei dame, og du er ikke den eneste som har latet som om du er mann.. Det er egentlig bare tragisk.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 30. juli 2009 #33 Skrevet 30. juli 2009 Jeg sliter med det samme selv - er nok veldig usikker på meg selv for tiden. Men jeg vet at det er JEG som må jobbe med det. Det er ikke hans feil at jeg er usikker, og jeg vil ikke være en sånn kontrollerende dame som nekter ham å se på andre damer - eller enda verre, bli sint og sur hver gang det kommer en pen dame forbi eller på tv (for det er virkelig ikke hans feil!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå