Gå til innhold

blir sliten av ingenting,null energi-flere?

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente som er vant til å være aktiv, trener og jobber samt liker å være ute i naturen. nå er jeg i uke 27 med mitt 2 barn og orker svært lite.

kan bli helt tappet av energi for en gå tur...

trener fortsatt 2 ganger i uka men det er kun på vilja.

gruer meg til jobb etter ferien.

ikke er jeg overvektig og spiser sunt.

var ikke slik med første.

det er fortsatt lenge igjen...

Fortsetter under...

Heihei:-)

Er 24 uker nå, og ha det på akkurat samme måten.. Etter en dag på jobb, er jeg helt skutt. Og da er det bare sofaen/senga som gleder. Litt kjedelig, for er vant til å ha noe å drive med hele tiden ellers, men nå orker jeg ikke løfte en finger, spesielt da etter å ha vært på jobb.

Håper det bedrer seg!! :-)

har ikke tatt noen HB siden uke 12. men sist hos jordmor hadde jeg et BT på 93/55 så det kan være det. skal nok ta HB neste uke.

men det er tydelig flere som har det slik, så det er sikkert normalt.

bare litt lei av det. trodde jeg skulle få energien tilbake når jeg var kommet over de 14 første ukene...

hvordan er natte søvnen deres?

Annonse

Hei dere.

Puh, ble egentlig lettet over å se at det er flere enn meg selv som sliter med energien.. Er ikke mye overskudd jeg har til å leke med toåringen min nå når jeg er i uke 24. Har også hatt litt lavt BT i starten men trodde egentlig at det hadde stabilisert seg. Skal til jordmor neste mandag så får se hvordan det ligger an da..

Jeg er ikke så flink til å trene, men går jo en del i løpet av dagen og ute i hagen med jenta mi, men det er som sagt ikke så mye som skal til før jeg er helt pumpa. Får liksom ikke tatt et stort innpust... Slitsomt:(

Jeg har en uke igjen av ferien, gruer meg også til jobb igjen. Håper egentlig at jeg kan få meg 50% sykemelding så jeg kan gå 2.hver dag...

God bedring alle:)

så "deilig" høre at flere har det like ille som meg! urk! ville ikke ønsket dette på min verste fiende, men samtidig greit å vite at det ikke bare er jeg som er "lat"...for det tror jeg faktisk mannen min har en mistanke om...(har jo lurt litt selv også, for jeg pleier ellers å være ganske sprek.)

er snart 26 uker, og har halsbrann/kvalme og eeer sååå sliiiiiteeeen! konstant på gråten omtrent, orker ingenting, hverken husarbeid eller å leke med junior. har SÅ dårlig samvittighet overfor stakkars gutten min på 2,5...(vi bor i utlandet for tiden, og han er hjemme med meg, og gjett om det er lite gøy for tiden, huff!)

skal hjem til norge på "fødselsferie" om en måneds tid, og da skal junior begynne i barnehage - vi skal være hjemme i fire mnd, så tenkte det var lurt å skaffe plass. :) gleder meg SÅNN til han skal få litt skikkelig stimulans igjen!

skal nå sporenstreks inn på linken nevnt over her, og se hva det var for noe... :)

håper vi alle føler oss bedre snart damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...