mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 har nå fått infeksjon etter at jeg hadde en ma. selv om gyn sa det ikke hadde noe å si for å bli gravid igjen, men er nå bekymra likevel jeg da. så dere som har hatt en infeksjon, har dere blitt raskt gravide etterpå eller hadde dere større problem med å bli gravide da enn dere hadde med den dere mista? håper ikke det byr på problemer for meg dette her.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Det skal ikke ha noe å si for ett fremtidig svangerskap. Jeg fikk en kraftig livmorbetennelse rett etter fødselen i 2006. Jeg måtte operere ut morkaken da den satt fast under fødsel. Livmoren ble skrapet ren (utskraping) og jeg fikk en skikkelig kraftig livmorbetennelse da. Jeg ble helt fin igjen og alt var helt i orden 4 mnd etterpå. Har ikke prøvd å bli gravid igjen før etter 3 år etter fødselen, men har mistet i 2 MA etter det. Tror ikke det har noe med infeksjonen å gjøre - sikkert bare tilfeldigheter... Tror ikke du trenger å bekymre deg, det går nok bra skal du se, det aller viktigste man kan gjøre for seg selv er å ta en ekstra sjekk (gynekologisk undersøkelse) for å sjekke at alt er bra etter en liten stund =) Regner med at du har fått en kontroll time for å se at alt er i orden etter infeksjonen og etter at du har mistet, hvis ikke - så ring og sørg for en kontrolltime... Lykke til =) Klem fra
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2009 har ikke fått noen kortoll time, men kan jo be fastlegen om henvisning til han jeg har brukt i alle år. han er en utrolig flink gyn som jeg er veldig fornøyd med. bare så synd at jeg må via legen for å få time hos han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå