Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du å se hva som skjuler seg i magen?? Termin 2401

min dato 300482 å evt når den kommer,fødsel,str osv..

Kan evt se tilbake:)

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her om dagen sa jeg gutt til deg, men jeg er ganske sikker på en jente på dg nå vet ikke hvorfor.

Skrevet

Har jenter fra før.

Selv føler jeg gutt tidlig på dag,men utover dag blir det mer å mer jente:) Så jeg vingler sikkeli:)

Skrevet

ops har blandet deg med en annen,beklager

Skrevet

det var lilleknøtt den var ment til, mulig det blir gutt på deg to jenter fra før?

Skrevet

har to jenter jeg også, er gravid nå med 3, når har du termin? kan sammenligne litt he he, er det noe forskjell på symptomer?

Skrevet

ok ser termin nå føler gutt på deg jeg.

Skrevet

2401 du da?

Dårlig dette svskapet,ikke dårlig med jente, fikk fort mage,stor matlyst,

lyst på det meste egentli.ikke noe spes jeg må ha, frister litt xtra med sure ting,grønne epler, trøtt,null sexlyst, ja det jeg kom på:)

Så et helt annet svskap,men et helt annet menneske som er inni meg også:)

Når har du termin? Hva føler du på deg slev?

Skrevet

foreløpig 09 februar 2010,

jeg ser ikke dato bare pleier å føle.

jeg var bombesikker på min første jente, 2 visste var jente men guttefølelse og hun er veldig guttejente.

nå gutt men psykisk tenker jeg nei det blir jente siden jeg ønsker meg en gutt, men blir like glad for jente.

er født 140483

bfar 14 nov 81 hva føler du?

Skrevet

jeg var veldig kvalm med jentene, men ikke nå. det er stor forskjell for meg føles kjempe rart.

Skrevet

ble nysgjerrig nå hva blir det tror du?

Skrevet

hei k 82 du glemte meg igår er det grunn til at du ikke svarer

Skrevet

Nei har ikke glemt deg,skal se på det i kveld:)

Skrevet

du føler jente utover dagen sier du? nei da bare tuller, venter til kvelden jeg venter spent. :)

Skrevet

På meg selv ja:)

Fikk opp gutt på deg :)

Skrevet

takk for svar blir spennende det skal på ul i september.

Skrevet

Vet ikke om denne var ment til meg jeg, ser noen andre har svart : ) men så du hadde sendt meg PM også.

Jeg fikk med en gang opp den 15..iallefall at babyen muligens kommer før termin. Har litt blandede følelser ang kjønn : ) Dette var vanskelig : / Gutt står sterkt, men får også opp jente..ønsker du deg ei jente kanskje?

Lyst til å tippe det blir en rask fødsel, kanskje litt hektisk også..får opp 3-tallet ang vekt..3200-3400 kanskje : ) Nå ble det mye surr for meg her, var vanskelig å se på deg i dag : O

Vil du kanskje se på meg ang noen ting?

Får jeg en ny valp om en 3 mnd tid? Når blir jeg gravid igjen? (INGEN som har spådd rett på denne : )) 040685

Skrevet

Ja den var ment til deg samsaya:) men var noen andre og som var greie å svar meg:)

Veldig blandet følelse selv på om jeg får gutt el jente.Starter dagen med guttefølelse,så blir det mer å mer jente utover dagen:) Har jenter fra før så håper vel litt på gutt,men tror det blir jente siden vi har det fra før:)

Spår med kort så skal se hva jeg får opp. Spår deg i kveld når barna er i seng,litt mer ro rundt meg da:)

Takk for du kikket på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...