Gå til innhold

10 uker i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles så herlig!!! :) Var hos legen for tre dager siden og fikk tydelig høre hjertelyden. Så det er liv inne i magen min:)

Fra og med i dag bærer jeg et foster, og alle indre organer er ferdig formet!

Har delt den glade nyheten med nærmeste familie også, og de er så glade på min og samboers vegne. Nå føles det bare mer og mer virkelig; Jeg og samboer skal bli foreldre! :) Jippi!!! Håper og tror at alt går bra!

(Bare et lite gladinnlegg fra meg:))

Noen flere med gladtanker som dere vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse! Jeg er 11 uker idag og svever nesten over bakken:) Har UL på tirsdag, så blir spennende på se hva det ligger an til der. Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg er 11 uker i dag, så er bare en uke før deg i løypa, så vi "ser" nok mer til hverandre fremover her inne. Min gladnyhet er at kvalmen har avtatt, i hvert fall i 2 dager nå. håper veldig på at det ikke er tilfeldig, for nå er jeg klar for litt lettere periode!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også MillaCamilla! Jeg skjønner godt du gleder deg til ultralyd:) Jeg og samboer har også snakket om å ta en privat ultralyd, men legen mente selvfølgelig at det var helt unødvendig. Vi får se hva vi gjør, men det hadde jo vært utrolig gøy å se at alt er i orden med den lille selvom vi har hørt hjertelyden. Masse lykke til!

Og så herlig at kvalmen din har avtatt et par dager, Betti spagetti! Jeg har og vært litt kvalm i uke seks og sju, men det gikk heldigvis ganske raskt over. Nå blir jeg kun uggen og kvalm hvis det går for lenge mellom hvert måltid. Håper du slipper mer kvalme nå, det er vel vanlig at det gir seg omtrent i disse dager for deg:)

Skrevet

Var det ikke tidlig å høre hjertelyden allerede i uke 9+4 (eller hva det nå blir)? Synes å huske fra forrige svangerskap at jordmor var veldig påpasselig med å forsikre oss om at det var helt normalt dersom hun ikke fant hjertlyden på første kontroll og da var jeg 13 uker på vei, men hjertelyden fikk vi høre:)

Uansett, jeg er selv 9 uker i dag og gleder meg for hver uke som går, nærmere og nærmere sannsynligheten for at dette kommer til å gå veien. Skal på kontroll hos legen på mandsag og da er jeg 9+4, kanskje jeg kan håpe på hjertelyd?!?! :-)

Vil gratulere deg masse og si at du har mye godt i vente. Det å bli foreldre er virkelig en stor opplevelse!

Skrevet

Småen... Jo det stemmer det du sier. Jeg var hos JM i dag 11+5 dager på vei og hun bare prøvde for morro skyld... Hun fant hjertelyden etter litt leting, og det var deilig å høre, siden jeg hadde jo sterke kynnere sødagen. :)))))

I forrige svvangerskap fant ikke fastlegen min hjertelyd før i uke 14 ca, selv om han prøvde før dette :)

Skrevet

Hei småen 2.3.07, smulan 10?

Det stemmer at det ikke er alle som finner hjertelyden så tidlig, og legen forberedte meg på at jeg ikke kom til å høre den. Likevel ville hun prøve siden jeg er såpass slank, sa hun. Det er visst lettere å høre hjertelyden tidlig hos kvinner som ikke har noe særlig med fett på magen:) Så derfor hørte jeg hjertelyden allerede 9+4!

Først fant vi fosterets hjrtelyd, som var veldig rask!, også fant vi min som gikk mye roligere. Så fant hun fosterets igjen. Det var veldig lett å høre forskjell! Og så gøy som det var!!! :)

Så det er godt mulig du vil høre hjertelyden på mandag, lykke til! :)

Og tusen takk for gratulasjonen! Jeg og samboer gleder oss masse til å bli foreldre, jeg har ventet på dette i over to år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...