Gå til innhold

Min 3 åring har ca 50 kosedyr og sikkert 200 lekebiler på rommet sitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig og har han behov for det? Altså. En tanke i ly av "tv på rommet" debatten. Har deres barn behov for alt de har? Og har dere behov for alt dere har? Og må man ha behov for alt man skal ha?

Fortsetter under...

Skrevet

Sign.

Har ikke mer å si, i grunnen :-p

Skrevet

jeg er en flittig person når det kommer til kasting :)

nei da, uten å ha lest debaten så føler jeg at små troll med tv på romme er litt sånn "så blir vi kvitt dem litt mens de ser på TV"

Skrevet

Hehe. Min har såpass mye hyss for seg at å la han leke på rommet i 2. etg. tør jeg faktisk ikke. Han er en klatrer og selv om vinduene er sikret så tror jeg helt klart at pøbelen kan finne på mye rart hvis han er uten tilsyn en stund. Ser jo hvordan det ser ut i stuene nede da "orkanen" har fått slippe til på egenhånd noen minutter.

Skrevet

LER høyt.

hva med de som har tv på rommet, men ikke bruker den.

Dog jeg skulle ønske et og annet minutt at hun fattet interesse, men det har da altså ikke ro til.

Lurer på om noen som er så i mot tv på rommet egentlig vet hvorfor de er det. Er de redd for å få tv-slaver? Og mister foreldrene da all myndighet?

Når det er sagt sov jeg sammen med sikkert førti bamser i natt som arvingen har dandert rundt om i sengen min når hun kommer inn på natten. Hurra. En tiger i kjeften og et skrukketroll under dyna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...