lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 ja etter en natt med masse rier her hjemme, ringte jo føden 2 ganger men hun mente de ikke var sterke nok. har nok litt stor smerteterskel, for når slimhinnen gikk og vannet og sambo ringte til føden da fikk jeg endelig komme(når jeg ringte selv så klarte jeg å snakke, men når han ringte så hørte hun meg med riene) jaja kom til føden og ble udersøkt, hadde 10 cm åpning. og etter 1,5 time etter vi kom så var lille gutt ute!!!!!!!!!!!! deilig å endelig få møte den lille som vi har ventet så lenge på. nå skal vi bare nyte dagene!!!!!!!!!!!!!! takker for all god hjelo og støtte i svangerskapet jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Gratulere så masse med lilleprinsen! :-) Tenk å komme inn på føden med 10 cm. åpning.... Masse lykke til videre og kos dere! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Herregud, inn med 10 cm åpning! Jøss og jøss. Gratulerer:) Kose dere.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2009 hehe gjorde unda mye her hjemme med heftige rier ja. han var 3143 g 48 cm lang og 33 rundt hodet, ikke store gutten!!!!!!!! takk, ja vi koser oss kjempe masse!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Åååå så liten:)).Sukk..Jeg gleder meg sånn til jeg får se min gutt:=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå