Nikamo Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Vi har så mått begynt å prøve på en liten Har aldri vært "en prøver" før, siden de to første bare kom når det passet dem! Tok siste p-pille 16. juli, men fikk ikke blødning før 22.juli. Den varte kun i 3-4 dager... (Har vanligvis mens i ca en uke + -) Allerede nå har jeg vondt i magen som ligner på eggløsning - men det må jo være altfor tidlig?! Kan eggløsningen komme til litt rare tider sånn rett etter pilleslutt? Tar vel kanskje en stund før syklusen er helt på plass... (Har vel gått på p-piller i 5 år nå...) Eller er det bare at jeg pluselig har begynt å kjenne etter og derfor innbilder meg ting...?! Noen som har peiling?
Carina har to små gull Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei og velkommen som prøver Det kan jo være at du kjenner ekstra etter nå som du er prøver. Det gjør i allefall jeg. Kan ikke huske å ha kjent EL tidligere som ikke prøver. Syklus etter p-pille slutt varierer vel hos veldig mange tror jeg. Men hos mange ser jeg at det tar noen pp før syklus er i rett modus igjen. Vet ikke helt... ikke brukt pilla på ei stund. Du får sikkert bedre svar hos nån andre. Men du får ha lykke til og håper spira sitter fort
Nikamo Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Takk for det - i like måte! Tror jeg kan bli veeeldig utålmodig, men vi får satse på at ting går raskt Har i grunnen alltid kjent når jeg har EL, så det håper jeg jo at jeg fortsetter med; enklere enn å ta sånn EL-tester og sånt...
førstegangs-prøver<3 Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 jeg er ny her inne. tok siste pilla for 1 uke siden - så går en spennende tid i møte. noen som vet om det kan ta lengre tid, siden det er kort tid siden jeg slutta på pilla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå