♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en flaskegutt og han virker ikke til å bli mett av mme. Han blir urolig og våkner ofte. Nå er han 7 mnd og han får jo grøt og middag ved siden av. men han får jo mme om natten og en gang på dagen! Han våkner og er urolig. Men hvis jeg tar oppi grøt (sann man blander med morsmelk) og lager en tynn velling så blir han mye mer rolig! Er det vanlig at mme ikke er mettende? Han har vært sann fra han var 3-4 mnd. For når jeg amma så ville han gjerne ligge ved puppene HELE tiden nemlig og ble aldri ordentlig mett
Aini Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hva med lage mer melk? Så lenge han drikker det hvissdu hiver litt grøt oppi så går jo det fint. Men trodde mme skulle være mettenes, har du riktig mengde pulver oppi? Det finnes jo forsjellige typer. hviss du fks bruker nan så er det jo nan 1 nan 2 og nan 3, dersom du bruker nan 2 kansje du kan gå over til nan 3 ?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Hei! Mme e generelt mettanes ja, å særlig om man mekke velling når dm blir litt større ;-) Men som 7 mnd e dm jo veldig aktiv å trenge mer mat, men du gir han middag og grøt til kvells ja? Toppe du med ei flaska mme før leggetid? :-) Gutten min har fådd velling til nattmat sia han va 3,5 mnd, for da va han ekstremt sulten, funka råbra :-) Nu som 8,5 mnd gammel får han fortsatt velling fra flaska til frokost og rundt 3 dl rein mme i døgnet ;-) Du kan jo også bynne å innføre grøt til lunsj? D dem spise på dagtid har mye å si på kor sulten dem e på natta ;-) Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå