Gå til innhold

Gravid uten symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny chatter her på BIM (men har vært leser i 2 år). Jeg hadde IKM 24/7 og har testet positiv men har overhode INGEN symptomer! Bør jo egentlig være veldig glad for det, men lurer jo litt på om det er mulig og om det finnes andre med samme erfaring. Har en 2 åring, men husker ikke når symptomene startet sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ingen symptomer når jeg var like langt som du. Eller.... jeg hadde vel ømme bryst. Fikk bittelitt kvalme i uke 7-8, som varte noen uker, og det var det.

Tror det er mer vanlig å ha få symptomer, enn at man har hele den lange lista som verserer her inne.

Gratulerer forresten.

Skrevet

jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt bortsett fra at mensen ble borte.. heldigvis for det =)

litt ut i svangerskapet ble jeg veldig trøtt og sliten en periode

gratulerer så mye=)

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre at det finnes flere i min situasjon!! Glemte det at uteblitt mens jo faktisk er et symptom i seg selv, så der har jeg i hvert fall ett klart tegn:) Jeg bare nyter det så lenge det varer jeg da. Er selvfølgelig litt skeptisk ettersom jeg nylig har hatt to MA'er, men prøver å ikke tenke for mye på det:)

Skrevet

Hadde ingen symptomer når jeg gikk med guttungen før jeg begynte å kjenne spark i uke 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...