Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste torsdag (6.aug) er det fullmåne :)

Er det sant at det er flere fødsler når det er fullmåne enn ellers?

Dere som har født før, når har dere født i forhold til fullmånen? Morsomt om dette kan stemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fødte guttungen under hva som ble beskrevet som en av de værste stormene noen sinne her. stormen begynte med min første rie, og sluttet faktisk akkurat en time etter han var ute og jeg var ferdig sydd og ferdig med smertene. Litt "creepy" :-) men husker ikke om det var fullmåne itillegg... hvordan finner jeg lett ut av det da?

Skrevet

månen påvirker jo vannet her på jorda og vi mennesker består av mye vann, så blir nok påvirka vi og...uten at jeg vet sikkert at fødselstalla øker rundt fullmåne eller ikke...

Skrevet

Hvis du fødte etter 2004 kan du sjekke her. =)

Skrevet

Eg blei gravid under dagene rundt fullmåne i desember, og kan sette alle mine sykluser til fullmånen så blir spennende om eg får føde også rundt fullmåne/nymåne...

Skrevet

Jeg har termin den 6, utrolig artig om han kom da:-)

Skrevet

jeg har termin den 11 august :P men hun kan godt komme den 6 august heh :)

Skrevet

For min del så har det ikke stemt det der med fullmåne. Min førstefødte kom midt i mellom full måne og ny måne.

Min andre kom dagen etter nymåne.

Og denne gangen har jeg termin 12. august og tviler på at jeg kommer til å føde ved fullmåne denne gangen heller.. Men hadde vært veldig glad hvis han bestemte seg for å komme før termin da...

Skrevet

Nr 1 stemte det ikke på, men nr. 2 kom dagen før fullmåne :) så det bli spennende å se den gangen her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...