HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 jeg er visst litt lite kreativ nå merker jeg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Knekkebrød-smuler i senga! :-D Moahahahahaha!
Himmel og hav Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Tror du at dere slipper inn på hotellrommet for å pynte da? Jeg vet at på mange hotell så slipper de ikke inn andre på rommet pga at folk har bl.a. strødd knekkebrød i senga osv og ødelagt for brudeparet og ryktet til hotellet. Uansett, om dere skal gjøre noe, så gjør noe hyggelig: blomster, frukt, sjokolade, champagne. Eller det jeg hadde ønsket meg da vi kom på hotellrommet midt på natta: Farris, brødskiver med leverpostei og sein utsjekking dagen etterpå...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Når jeg og gubben giftet oss så skulle vi sove på hotel. Og når vi kom ditt så lå det roseblader på gulvet i sti mot senga og så på senga så var det laget et stort hjerte av roseblader, et mindre hjerte inni og så et mindre ett inni der og så i midten så var det et rødt papir hjerte hvor det sto BETTER SAFE THAN SORRY! GRATULERER HILSEN GJENGEN! og rundt i hjertene så var det mange røde kondomer. Veldig morsomt, og koselig (ikke det at vi hadde bruk for kondomene) Frukt kurv med champis følger med på hotelet som regel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå