Gir aldri opp! :) Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei dere snille jenter her inne! ) Jeg lurer på, er det forskjell hvorvidt egget fester seg eller ikke om man bruker donor eller ikke?? Jeg har hatt to uttak, ene gangen mistet jeg i uke 5 og den siste gangen nå så kom mensen etter 16 dager, altså blei jeg ikke gravid Vi har IVF pga mannen. Jeg har et snev av endo og en tett eggleder. Ellers er alt av prøver helt utmerket. Håper på noen kloke svar fra dere som kan så mye )
Rose69 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei Gir aldri opp! Får du ut mange egg hver gang? Vi har fått ut OK antall egg første runden (var 37 år), men kun 1 og 2 av 10-12 egg befruktet seg hver gang .Så hos oss er befr.raten lav.Man vet ikke hvorfor.Kanskje støter min kropp ut svømmerne til min mann. Ingen fasit her... Du nevner din manns svømmere...er kval veldig dårlig?Hva sier legene om den? Har dere prøvd kun IVF og ikke ICSI? Husk også at de fleste trenger noen runder før gullegget fester seg :-) Og underveis får man jo også vite litt...om eggkvalitet,etc..
Gir aldri opp! :) Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Hei Rose ) Første gang fikk jeg ut 8 egg, 5 befruktet men bare et kunne brukes og ingen på frys. Etter 3 år fikk jeg ut 7 egg, 3 befruktet, men denne gangen 1 på frys. Fått inn 1 egg begge gangene. Vi har ICSI begge gangene pga hans kvalitet. Vi holder til på Riksen, de har lissom alltid vært positive, men jeg får aldri satt inn to egg, synes det er litt synd når det ene ikke fester seg, man har jo dobbelsjanse med to ikke sant? ) Og jeg ser at så mange må gjennom maaange runder, skulle bare ønske at jeg var en av de heldige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå