Gå til innhold

trenger svar ang barnehageoppstart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter barnehageåret? Mener ganske bestemt at det er 1.august... Noen som vet dette? Som kanskje jobber i bhg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D varierer fra barnehage til barnehage...vet noen som får starte 3 aug. men lillegutt her får ikke starte før 19 aug..

Skrevet

Tror det er 14 aug eller noe i år :)

Skrevet

Vet at det varierer når barna får starte i bhg, men barnehageåret starter jo en dato...akkurat som kalenderåret starter 1.januar...

mener ganske bestemt at denne datoen er 1.august, men er det noen som vet det helt sikkert??

Skrevet

Her søker vi ihvertfall inn fra 1. august. Men dette året er det jo 3. august barnehageåret starter, siden det er mandagen. :)

Men siden de vil ta hensyn til alle som skal innkjøres (og derfor ikke ta inn for mange nye på en gang), må noen vente litt lenger. Jenta mi skal imidlertid heldigvis få begynne 3. august, slik at både jeg og mannen min får være med på innkjøringa.

Skrevet

Jeg mener at barnehageåret starter 15.august. Vi har fått plass fra 17.august ihvertfall.

Skrevet

Vår første dag er tirsdag 4 august...

Skrevet

vår første dag er 11. august.

Skrevet

Vår første dag er i morgen, 3 august. Men så er det to planleggingdager 14 og 15 august da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...