Nordland&hikketrollet=) Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hadde dilla på sitron, kunne spise flere om dagen fra uke 20 ca. Meen no som jeg er i uke34 har jeg plutselig fått luktedilla, alt lukter mye sterkere og lukten av white spirit er fantastisk:) Har holdt på med oppussing og maling så det var da,jeg fikk sansen for white spirit. Måtte få mannfolket til å gjemme flaskene til slutt Og isbiter må man jo også ha, vurdere sterkt å Investere i isbitmaskin snart=)
Tøssa Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 går i perioder hos meg har hatt dilla på berlinerboller, jordbær, bananer, brødkive med brunost, kaker (og jeg er vanligvis ikke kakemennesker), sjokolade...tjah sikkert mer men er det jeg kom på i farta...varer gjerne noen uker også kommer det noe anna jeg bare må ha
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har fått lukte dilla!! Jeg lukter på papir(dagens aviser) ,snus,nyåpna pakker av badeleker(beste lukta, så det ligger noen åpne pakker på butikker etter meg....), antibac middel(ah,nydelig lukt)... Neglelakk,sprittusjer...Alt! MÅ bare lukte!!!!!! Ellers er det melon til tider...men da blir det å løpe på do 5 gr på natta....Å Pimp eller Mr freeze.... *sukk*... Merkelig at vi skal være sånn......
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 hehe....ja vi er nå rare dyr
_ThEoMaMmA_ Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 jeg eeeeeeelsker å lukte på nye aviser, spesielt lefdal avisa!!!!blir superhappy hver gang det ligger en sånn i postkassa...hehe:)whitesprit,bensin,maling,parafin,neglelakk,lim+++ alt sånt som ikke er no særlig lurt å sniffe på lukter jo bare sååååå godt merkelig at det skal bli sånn....kjeller og garasje lukter også veldig godt for tida!!!!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har isbitdilla. Spiser enorme mengder daglig. Så sinnsykt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå