*Kattemor* fikk jente Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Vi har prøvd å bli gravide i snart 3 år, men får ikke hjelp fra gynekolog pga for høy bmi. Fastlegen min er også akupunktør og han mener det er forsøket verdt. Så jeg lurer på om noen her går til akupunktur ☺
Linnea82 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Anbefaler akupunktur sterkt. Etter første behandling var jeg helt døsig og rar, og samme kveld skjedde det noe i livmora, virket nesten som noen drev å "knadde" inni der. Ble gravid samme prøveperiode Hadde til sammen 2 behandlinger, men den andre var "bortkasta" iom at jeg mest sannsynlig ble gravid etter første. Vi passet nemlig på å legge behandlinga til forventet EL. Drakk også solvipect den prøveperioden, men hvor mye det hadde å si tør jeg ikke tippe. Føler på meg at det var akupunkturen som gjorde susen. Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Etter å ha forsøkt nesten ett år begynte jeg med akupunktur. Etter 7 eller 8 behandlinger ble jeg gravid! Jeg gikk først hver uke den første måneden..og så gikk jeg kun før hver eggløsning..for å styrke..
*Kattemor* fikk jente Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Tusen takk for svar ☺ Gleder meg virkelig til å prøve!!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Hvilke punkter setter de nålene på? Har lurt på å teste dette jeg også.. :-) Og noen som kjenner til steder i asker, bærum eller drammen som er bra?
ønsker sårt en spire Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 hva koster det da? er det ikke dyrt?
doffine Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har blitt gravid med hjelp av akupungtur, men så mistet jeg desverre. Jeg er igang igjen nå, med akupungtur, og skal også ha fotsoneterapi i tillegg. Aiva.. det er en fantastisk dame som heter Helle Torp på bekkestua som har bred erfaring med akupungtur. Var med henne jeg ble gravid. Men det er for langt å dra for meg nå, da jeg har flyttet til lillestrømkanten. Helle har hjulpet mange med å bli gravide, og hun er en fantastisk person og har et meget behagelig vesen. "klinikken" ligger over "stabækk shoppen" ved bussterminalen på bekkestua. Hun er noe dyr, men hun er verdt hver eneste krone. Selv bruker jeg en på bryn nå, som også er fysioterapaut. Så jeg har to fluer i ensmekk på en måte der... For jeg har en yrkesskade i armen jeg har behandling på, og tar nåler før eller etter manuelterapi på armen;)
*Kattemor* fikk jente Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2009 Jeg betaler 385 kr for hver behandling. Det er fastlegen min som driver med akupunktur her i området, og han er utrolig flink. Han har drevet med det i 12 år. Går med små nåler i ørene nå, skal gjøre det til mandag da jeg har neste time. Det er ikke vondt i det hele tatt, men nå tåler jeg en god del, så det er nok individuelt.
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Det har ikke virket på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå