Gå til innhold

Blomstre- har dere sluttet med mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her fyller ett år i midten av august, og jeg kjenner det brenner litt under føttene mine. Hun er ikke glad i tutekoppen, så jeg ser for meg dette med avvenning fra flaske og mme som litt vrient. Mulig jeg gjør det til en større affære enn hva det egentlig er, men det sitter altså litt langt inne hos mor. =O)

Hvordan gjør dere dette? De trenger jo strengt tatt verken flaska eller mme etter fylte året. men skal man kutte ut en ting av gangen, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Her har vesla rundet året nå ja :-) Intill da så fikk hun en flaske mme morgen og en kveld. Vi kuttet først morgen flasken, det gikk helt fint. Begynte med kald melk i glass i steden til brødmåltidnene. det går det vel litt så som så med... Så da holder vi på kveldsflasken litt til. Nå i ferien begynte vi med vanlig lettmelke på kveldsflasken istedenfor mme, gikk finfint det også.

Sikkert mange måter å komme i mål på! Dersom de fremdeles spiser et måltid industrifremstilt grøt så får de i allefall i seg nok kalk og jern. Men så var det jo denne kosen med kveldsflasken da....

:-) Lykke til

Skrevet

Tusen takk! Da skal det vel gå her i huset også!! Begynte nemlig å se for meg meg selv stå med vann på flasker og måleskjea i Hipp-pakka til hun var 15 år. Tror jeg har verdens særeste unge, men det er nok bare tull.

= )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...