Molait Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article471795.ece ville du gjort det?
Dotten Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Nei. Heller en ekstra UL... men uansett kjønn ville den lille ha vært veldig velkommen
3smaa Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Er en grei måte for de som ikke får vite kjønn på UL. Men den lover ikke 100%. Samme hva det blir bare at den er frisk.
Molait Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Ja samme hva det er bare frisk og elsker nok den lille som evt ikke er frisk og:) Meeen av dere som tenker vite kjønn på ul, eller lurer... Nei den sier ikke 100%. Det gjør ikke kinesiske kartet heller, men vi sjekker den;) Og alle andre kjærringråd..hehe. Er jo litt bortkasta penger, for man får jo svaret etterhvert uansett, men hvor mange unødige graviditetstester har vi ikke kjøpt??
3smaa Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Selv om har har vært prøver i en månede bare, men jeg brukte 9 graviditetstester forrgie gang. Denne angen har jeg bestillt 11 G-tester. Jeg skal bestille denne testen hvis jeg blir gravid får se hva det blir. Klarer ikke å holde til fødselen.
Molait Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 Kan jo få vite på ul da. Og kan bestille 3D-ul. Og ekstra private ul. Men jeg synes også det ser litt kult ut. Må jo prøve da:) Gøy å se om det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå