Gå til innhold

har kjøpt vogn.. var jeg dum nå? trenger deres mening! hva synes dere? ga jeg for mye for den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

5000 kr for en emmaljunga duo combi. 2006 modell.

fant også en 2008 modell for 5000.. men likte fargen bedre på 06-modellen.. har litt blanda følelser her. vet ikke om jeg gjorde det rette eller om jeg angrer:-/ har jo ikke sett den annet enn på bilde.

har snart termin og har lett lenge etter vogn så nå "hastet" det litt..

årh..

noen som kan fortelle meg at det er en super vogn og et godt kjøp? :)

eller at jeg har vært dum og må trekke kjøpet tilbake? :(

litt usikker jeg.. hehe takk på forhånd.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en super vogn, ingen tvil om det! Men helt ærlig hadde jeg ikke selv betalt 5000 for en 3 år gml vogn. (når du kan få en 1 år gml for samme prisen) Hadde nok ikke betalt mer enn 3500 for den, max.

Men for all del, om det er den vognen du vil ha, og den fargen, er det vel et greit kjøp likevel?

Skrevet

Vi kjøpte en emmaljunga duo edge med sportsunderstellet på, 2007-modell til 5000kr. Denne koster jo 8300kr på reflex, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet. Det viktige er jo om vogna er pent brukt, og i bra stand! Hvis vogna er oppbevart tørt, og er lite brukt, så syntes jeg ikke at du har gjort et dårlig kjøp!

Skrevet

Det er en supergod vogn som bagvogn.. Jeg kjøpte en ny sportsvogn da jeg syntes den ble litt i tyngste laget etterhvert, men har beholdt Emaljungaen til lengre turer :)

Jeg kjøpte min 07-modell sommeren 08 for 4000 kroner. Da var sportsdelen ubrukt, og bagen svææært pent brukt. Så det var en grei pris. Se deg litt om på finn.no hva Emmaljunga ligger på. Jeg synes 5000 var i dyreste laget for en 3 år gammel vogn, men hadde nok betalt 4000 kr om den er veldig fin.

Skrevet

Jeg synes det høres veldig mye ut for en såpass gammel vogn. Bare tenk på at du kan kjøpe en splitter fabrikkny Simo (fjorårets modell riktignok) til samme prisen.

Dessuten vil du ikke få særlig igjen for den når du skal selge den selv, da er den jo blitt enda eldre.

Ville trekt kjøpet (om du kan) og lett videre!

Har du forresten link til vognen om det er på finn?

Skrevet

Her er en som er to år nyere til samme pris:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18009612&reference=2/180/096/12_1567549625.jpg&adheading=Emmaljunga+Smart+Duo+Kombi&adTypeId=67&areaId=3616

Vet ikke hva slags farge du er ute etter, eller om du liker Edge eller Smart best, men her er iallefall alle Emmaljungavognene på finn.no, jeg kan garantere deg at du finner et bedre kjøp enn 5000,- for 2006 modell:

http://www.finn.no/finn/bap/all/result?keyword=emmaljunga&CATEGORY%2FSUBCATEGORY=3914&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=68

Skrevet

hei! tusen takk for hjelpsomme svar!

jeg trakk meg fra kjøpet og har nå kjøpt meg en teutonia 09 modell til 5500 kr som jeg er kjempefornøyd med! den var nesten ikke brukt i det hele tatt og er akkurat som ny. herlig å være ferdig med det viktigste. nå kan babyen bare komme :D

Skrevet

Det holdt jeg med deg i, for emmaljunga duo edge er tung i lengden.. Spesielt med sportsvogndelen:) Så der gjorde du et godt kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...