høstblad Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei, hvordan går det med dere fra Tromsø, noen her i 3.trimester?
Marsmammaen:) Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei=) Med meg går det fint, magen vokser og babyen er snart kretsmester i ribbeinsturning... Det føles i allefall slik! Formen er på topp og været er fantstisk. Er forresten 33+3 i dag. Hvordan går det med deg da Høstblad? Og hvor langt på vei er du?
lille_spira Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hei Tromsø her, 24 år og er 38 + 3 idag Termin 10 aug. Formen er veldig bra, bortsett fra det vanlige da; halsbrann og kynnere og en diger mage hehe.
Nangiliama Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Går kjempefint i grunn:) termin 14.september. Strøyk på eksamen og skal ha ny nå den 11. august.. burde strengt tatt sitte og lese, men dere ser nå Var hos jordmor i går, og skal antakeligvis på omvisning på føden i ettermiddag - blir spennende!
las chicas Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 hei. går bra her også er 34+3 trur jeg idag. har veldig stor mage, noen cm over det grønne feltet på helsekort, så skal til legen imorgen for å se om jeg skal på unn å ta sånn glukosetest. vil virkelig ikke gå overtid!! 10 august... ikke lenge til Jules85. da kan det jo skje hvert øyeblikk da masse lykke til.
høstblad Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2009 Hei høstbaby og dere andre! Fint at det likevel fins noen av de større mager her i byen. Så jo veldig mange før sommeren, men de har vel født da. Jeg er kommet i uke 30. Skal hive meg med på vanntrim fra midten av august og håper at jeg holder ut kurset på 6 ganger. Bra med trim, liksom det eneste man kan drive fysisk når magen blir så stor - flere her som har meldt seg på? Ser jo at dere andre er litt lengre på vei... Hva med treff for oss med stor mage?
Nangiliama Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Er dere alle i facebookgruppa 2009-babya fra Tromsø? Jeg er veldig klar for treff når jeg er ferdig med eksamen (11. august). Kan slenge på at jeg er 24 år gammel, sambo er 31, og vi har ikke så mange venner med barn, og er kjempeinteressert i å bli kjent med andre:)
Marsmammaen:) Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har ikke FB, så om dere planlegger noe treff blir jeg veldig glad om dere nevner det her inne også =) Er også veldig interessert i å bli kjent med andre "i samme situasjon". Kan være greit å ha noen andre å trille tur sammens med og snakke om farge på babybæsj og sånner trivelige ting
Nangiliama Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 fikk akkurat invitasjon på FB til treff på tirsdag 4. august! Klokka ett på Jekta øst. Skal prøve å se om æ kan komme mæ med! Har enda ikke vært på nåen treff, og det e vel på tide å bli kjent med andre med småtroll/og småtroll på vei!
Marsmammaen:) Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Ah, ja det er vel like greit å bare hive seg ut i det og bli med =) Er det treffe for alle gravide og alle med småtroll?! =)
Nangiliama Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Det e for både gravide, og de som har født:) Litt usikker på om æ kan møte opp, men skali allefall prøve.. E i hvertfall to andre gravide som ahr svart at de kommer foreløpig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå