Megselv Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Er så godt som "fullgått" og trenger å sittelitt under konserten... noen som vet om man får med seg campingstoler inn?
icls Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei....jeg var på konserten igår og tenkte egentlig på det samme,men droppet det.Fikk ikke med seg paraply inn heller...selv om det var noen som klarte det allikevel.Du bør skaffe deg poncho av noe slag,da blir iallefall ikke våt om det regner. Men hvis du absolutt IKKE må stå midt foran scenen på plassen der, så finnes det mulighet til å sitte på sidene på Valla Hovin.Det er benkrader på ene siden og betongtrapper på andre siden...så da er det kanskje lettere å få med seg noe sitteunderlag av noe slag å sitte på. Jeg satt iallefall hele den tiden vi ventet på at hun skulle komme på den betongtrappen og det gitt greit....og jeg så mange som var gravide der igår og vet om ei som var der som hadde 18 dgr igjen til fødsel. Men så dessverre ingen med stol der inne..:-)
cakes Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 jeg var på metallica på valle hovin i 2007,(var heldigvis ikke gravid da) og da var det sitteplasser langs sidene, langt fra scena, men det er kanskje tryggest når man er gravid:) men det krydde av folk som satt rett ned på bakken da.. var på Guns n roses i spektrum når jeg var gravid med forrige mann, og det var verre, der fikk man ikke lov å sitte i trappene engang. ikke jeg heller selv om jeg var høygravid.. så hvis man først skal på konsert så tror jeg valle hovin er best, campingstol eller ei:)
Megselv Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Takk for svar! Får se hva jeg gjør. Har en uke igjen til termin, og har ingen planer om og stå foran.... men hvis det er mulig å sitte på siden er jo det topp. Tenkte jeg skulle prøve å få med meg en sånn hendig sekk, som har "innebygd" krakk hvis du skjønner :-)
icls Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 ja...forstår hva du mener med innebygd,du kan jo prøve selvfølgelig...men er man litt tidlig ute så er ikke de sitteplassene så himla langt unna scenen egentlig da hvis man kommer seg nærme scenen.....scenen på Madonnakonserten var enormt stor... og gikk omtrent bort til der man kan sitte.Om du ikke trenger å stå midt i folkemassen så er siden veldig greie egentlig og sitte midt utpå der var det ingen som gjorde igår...bare på gressplenen helt bakerst og det er jo iallefall langt unna..da ville jeg heller valgt sidene....så kan du breie deg der som du vil....det gjorde iallfall vi og da var det ikke så mye trengsel heller.Lykke til :-)
Raffeline Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Jeg var på konserten på tirsdag og så et par stykker som hadde sekk med innebygd krakk så det bør gå fint. Selv satt jeg på betongtribunen og det gikk fint. Selv om det var langt bak hadde jeg god utsikt når jeg reiste meg opp under konserten. Satte meg også ned et par ganger under konserten når det var "pausemusikk"/skiftepause og det var god plass til det. Litt sliten i ryggen og betongsmak i rompa blir det selvfølgelig, men...
septbaby09 Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Hei. Jeg var der på tirs, uke 33 og bekkenløsning he he, digg. Men vi dro ikke opp før 20.00, da var det fult på alle benker etc, men litt plass på gresset helt bakerst, satt der på en plastpose jeg hadde i veska til konserten begynte ca 21.15, ville stå minst mulig, da gikk vi sånn halveis frem, så sto i 1.5 time ca, merket det godt, men hadde stryet mye tidl på dagen også.... ikke lurt he he
Ida Jacobine Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Selvsagt alt for sent å svare nå, men jeg var der (9 dager til termin). Spurte først om jeg kunne ha med stol, vakten sa ja - men anbefalte meg heller å gå inn handicap-inngangen. Så da fikk vi sitteplass relativt langt fremme og egne toaletter (ikke å forrakte) sammen med vip' ene og pressen. Ganske fornøyd med det! ;-D Skjelden hyggelig opplevelse fra den gjengen...
septbaby09 Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 ER DET SANT!!!!!!! ahhhh skulle spurt om det samme:( såååååå heldig du var... Fikk du sett bra også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå