mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hatt forsamtale ang IVF og nå har jeg fått vite hva jeg skal ta av medisiner og i august skal jeg ringe inn den første mensen:) Det var en del pågang der inne nå,så det blir ikke min tur før i november,men om noen trekker seg kunne det være håp før!! Så før jul skal gullegget mitt forhåpentligvis være trygt planta i livmora!!! Ganske happy nå))))
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Grattis!!! Kjekt å hørre at hjulet e i gang!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer!Deilig å være igang,håper det går fort. Vi er veldig fornøyde med de fleste på Riksen:-) Lykke til!!
J -76 Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Så spennende mollemor, godt å ha en plan og noe å se frem i mot, tvi tvi!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Så flott og høre:) Så deilig at dere er i gang......
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Takk for det!Ja det er kjempe deilig og endelig være i gang:)Så denne høsten kan bli spennende:)) Lykke til,til dere også
lillehare Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 hei du! fint å høre at dere kommer i gang! Håper det klaffer på første forsøk hold meg oppdater, skal komme igang i høst selv så... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå