Parasit Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har testet positivt, og etter kalkulatoren her er jeg ca 5 uker på vei. Dette var ikke planlagt! Jeg har to barn - ei på 2 år og en på kun 4,5 mnd.... Det vil si at det vil kun bli ca 13 mnd mellom de to yngste barna det.... Akkurat nå må jeg si at jeg er litt skrekkslagen.... Noen med samme erfaringa?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei! Jeg har to tette dem er det 20mnd mellom,js slitsomt til tider men så kommer dem og har dem nå masse glede av hverandre.Er gravid i uke 8+2 nå med nr 3...så det blir relativt 3tette her;-) Ser på det litt sånn å at når den tid kommer så er en ferdig med småbarnstadie i ei og samma vending omtrent hehe...Lykke til!!!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Går så fint atte...Har 14 mnd mellom de 2 minste her, og venter nå en liten en i februar. Eldstemann i denne siste "gruppen" unger, er 2 år...... ) Da blir det 3 veldig tette her. Men tett var også den første "gruppen" vår. Fritid har vi ikke så mye av, bruker all tid på ungene, men er fornøyd med det!!
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 mellom mine nå, blir det 25mnd akkurat:) så er spent på hvordan det vil bli:)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer med positiv test! Selv om du er litt skrekkslagen nå, så tror jeg du kommer til å glede deg også. Det er jo supert for barna å ha søsken så tett i alder! Men selvsagt er det slitsomt for foreldrene mens det står på. Du har jo allerede erfaring med to ganske tette, så selv om dette blir enda tettere, så får dere sikkert raskt dreisen på det! Jeg har også to tette (drøye 14 mnd mellom dem) - en på 2 år og en på 10 mnd. Og nå er jeg gravid i uke 11, så da blir det nesten 17 mnd mellom nr 2 og 3. Alle var planlagte fra vår side, så vi gleder oss veldig. Selv om vi skjønner jo også at det kommer til å bli enda travlere enn vi allerede har det. Men det er jo mest travelt de første årene. Skjønner at du er litt i sjokk nå, men håper svangerskapet vil gå greit og at du vil glede deg til enda et lite familiemedlem! Lykke til!
bolle i ovnen igjen.. Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har også testet positivt for noen uker siden.. er i 11 uke nå og har en datter på 9 år og en gutt på 5 md. Så her blir det 12 mnd og noen dager mellom mine små.. Morsomt og skremmende samtidig. Har ikke gått helt opp for meg enda kan man si.. Men vi gleder oss.. :-)
Fredricke Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer! =) Jeg er like spent som deg, blir 18 mnd mellom mine. Men "alle" sier jo at det er en flott tid (selv om den er travel) og at barne får stor glede av hverandre. Gleder meg bare jeg! =)
Parasit Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Så godt å høre at andre er i samme situasjon - og faktisk gleder seg. Det er litt under 20 mnd mellom de barna jeg allerede har, og det går kjempe greit. Men jeg får litt hjerteklapp når jeg tenker på at det vil bli under 13 mnd mellom de to minste. Og i tillegg har samboeren min to barn fra før på 12 og 8 år. Har tenkt over andre muligheter, men jeg tør ikke - og vil ikke ta det vekk. Jeg har passert 32 år og dette er min siste sjanse til å få barn. Er det noen som vet om man har krav på foreldrepenger fra NAV når man går ut i ny permisjon med en gang? Jeg rekker jo bare å jobbe 1 mnd før ny permisjon begynner....
maibaby2012 Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Jeg får også 2 tette! Datra mi er 7 mnd nå, og jeg er nesten 9 uker på vei. Det blir 14mnd mellom. Blir spennende! Lykke til!
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har også en liten en på 4,5 måneder og fant ut for et par uker siden at jeg venter nr. 2 bare seks dager etter at han fyller 1 år!! Jeg har alltid ønsket meg tette barn, men ble veldig overrasket og fikk mye følelser på en gang. Gråt litt fordi jeg er så sliten nå og lurer på hvordan det blir fremover da. Men tror også det at jeg er så sliten kommer av graviditeten. Var helt ødelagt de første 14 ukene av forrige svangerskap og nå også kunne jeg sovet hele tiden. Men det går jo ikke med en liten krabat som vil ha underholdning. Uansett.. jeg gleder meg veldig og tror det skal bli topp. Vi har forresten rett på foreldrepenger basert på foreldrepenger, så det trenger du ikke å bekymre deg over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå