rexitaw83 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Er 38+4 i dag og har ikke kjent en eneste kynner siden uke 25. (ble sykemeldt pga stressende og tungt arbeid) Alle her inne skriver om maserier og kynnere og alle veninnene mine har hatt detMen jeg kjenner INGENTING! Bittelitt mensverk i korsrygg/hofter i går, og litt vond korsrygg etter gulvvask forrige dagen, det er alt! er normalt aktiv og går en liten tur om kvelden, er på besøk, vasker.... Føler meg dog veldig sliten, sover dårlig og har veldig vonde bein, så hviler flere ganger i løpet av dagen pga det. Ungen herjer fortsatt vilt derinne, ikke behagelig.... Får ofte ilinger i lysken pga babyes bevegelser, det er vondt!!! Men altså, ingen vonde kynnere, ingen maserier, er det normalt??
Hanne på landet Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 hei hei, det er mange damer som ikke har kynnere, du er kansje en av dem. Det er helt normalt! jeg merket ikke noe i mitt første svangerskap, men har i dette svangerskapet hatt mange kynnere og begge deler er normalt. Kynnere trenger ikke være vonde, mine er bare plagsomme ettersom de hindrer meg i å bøye meg til tider siden den stroe magen blir helt hard..
Kongeørna Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Alle har kynnere, omtrent fra uke 12. Men det er varierende hvor godt du kjenner dem. De er der garantert! Som regel blir de mer intense for hvert svangerskap, det er ikke unormalt at du kjenner de lite hvis det er første svangerskap. Maserier derimot, skal du være glad du slipper. Det er bortkastet energi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå